seazon Postat 24 februari 2007 Postat 24 februari 2007 Vill juh så att man inte hör sig själv, har en Alto S6 Mixer och ESI Juli@ ljudkort. Vad skall jag göra ?
seazon Postat 2 mars 2007 Trådstartare Postat 2 mars 2007 Aaaw shit, kom igen nu, nån måste väll fan veta, har inte kunnat spela in på länge på grund av detta
MrDweeb Postat 2 mars 2007 Postat 2 mars 2007 (redigerat) antagligen har du inte klickat i mute i mixerkonsolen. nere vid klockan hittar du en rund ikon. klicka på den så kommer det upp en mixer. kolla vad du använder input 1/2 eller spdif:en. är det en knapp ovanför som heter mon som är orange är monitor igång. klicka på den så ska det bli tyst. hoppas du hajjar vad jag menar Redigerat 2 mars 2007 av MrDweeb
seazon Postat 2 mars 2007 Trådstartare Postat 2 mars 2007 Sjukt, för den är inte i klickad och jag hör mig själv fortfarande när jag spelar in. Kan det ha med programmet jag använder då ? Det händer bara när jag spelar in, och det är i Adobe Audition 2
MrDweeb Postat 2 mars 2007 Postat 2 mars 2007 (redigerat) kan inte det programmet men du kan ju kolla om det har en "monitor" inställning som tar över Juli@ kontrollern. När du har montior inklickad hör du dig själv utan att vara i ett program o vise versa? Redigerat 2 mars 2007 av MrDweeb
seazon Postat 2 mars 2007 Trådstartare Postat 2 mars 2007 aah så är det, men det är nog så att den tar över allt, tackar för din hjälp, postar hur de gick sedan !
seazon Postat 2 mars 2007 Trådstartare Postat 2 mars 2007 Fixxade det, de va som du sa, den tog över alla inställningar. Fixxade genom att ta fram mixxern. Och från den ta external.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.