Jump to content
Annons

m00f

Recommended Posts

Annons

Det är inte de lättaste ska du veta :rolleyes:

Beror på om du har PC eller Mac, sen öppnar du den mapp som dom talar om i manualen, sen ska du flytta över resterande från dom andra skivorna "lägg till" eller nått står det när flyttar över. principen är "drag and dropp" från dina skivor till en mapp på din hårddisk.

Jag fick stula flera månader innan jag fick i gång, sen när du väl får in den ska du ställa in och jocksa så du får 3 gröna huvuden.. 🙂 jag lessna och bytte till EZ.

men lycka till, är säkert bra när man väl får i gång den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är inte de lättaste ska du veta 😲

Beror på om du har PC eller Mac, sen öppnar du den mapp som dom talar om i manualen, sen ska du flytta över resterande från dom andra skivorna "lägg till" eller nått står det när flyttar över. principen är "drag and dropp" från dina skivor till en mapp på din hårddisk.

Jag fick stula flera månader innan jag fick i gång, sen när du väl får in den ska du ställa in och jocksa så du får 3 gröna huvuden.. 😄 jag lessna och bytte till EZ.

men lycka till, är säkert bra när man väl får i gång den.

ehm .. låter ju .. ja.. inte så enkelt. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du följer det precis som står i manualen som du fick med vid köpet så kan du inte göra fel! Läs den!

joho då !!

fixade det ... men om jag inte hade tänkt till så hade jag lagt ljudfilerna fel !

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...