Jump to content
Annons

ny oteknisk syntanvändare!


gillis

Recommended Posts

Hej!

Jag registrerade mig just, för att jag köpt en MicroKorg som jag inte begriper mig på! Tidigare har jag haft en Korg MS2000, vars vocoder jag var helnöjd med, men jag tvangs sälja synten för två år sedan pga att jag var utfattig...

Nu har jag emellertid köpt mig en MicroKorg, pga att jag hört mycket bra om den, men det var kanske bara osanna rykten, för jag begriper mig inte på den... Det är främst vocodern jag är intresserad av, och som jag har bekymmer med.

Därför registrerade jag mig här och tänkte att man kanske hittar någon som har en likadan synt men som begriper den bättre än jag... Om så är fallet får du gärna skriva några rader!

Mvh,

GILLIS i Malmö

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
musik (oregistrerad)
Hej!

Jag registrerade mig just, för att jag köpt en MicroKorg som jag inte begriper mig på! Tidigare har jag haft en Korg MS2000, vars vocoder jag var helnöjd med, men jag tvangs sälja synten för två år sedan pga att jag var utfattig...

Nu har jag emellertid köpt mig en MicroKorg, pga att jag hört mycket bra om den, men det var kanske bara osanna rykten, för jag begriper mig inte på den... Det är främst vocodern jag är intresserad av, och som jag har bekymmer med.

Därför registrerade jag mig här och tänkte att man kanske hittar någon som har en likadan synt men som begriper den bättre än jag... Om så är fallet får du gärna skriva några rader!

Mvh,

GILLIS i Malmö

Jag har ett durkslag! Men det kanske inte räknas?

😳

Willkommen Bienvenue Welcome!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...