Jump to content
Annons

Någon som vet om märket Reloop är bra!

Recommended Posts

AuDiOToNiC (oregistrerad)
Postat (redigerat)
😕:rolleyes: Reloop RMX -40 DSP är den bra! Redigerat av AuDiOToNiC
Annons
Postat
Nej, men billigt.

Nä att den inte är bra eller att du inte vet? 😳

Postat

ja, har aldri provat dom sj, men käns som ja klarar mig me..

de e ju ett billit märke... å inte direkt nå "pro's" som använder de...

Postat
ja, har aldri provat dom sj, men käns som ja klarar mig me..

de e ju ett billit märke... å inte direkt nå "pro's" som använder de...

jag har letat på olika forums om denna mixer,men hitta inte så mycket info på svenska å inte så mycket engelska heller men något, men på spanska,franska och tyska hitta jag mycket men fatta noll på tyska..

där har jag läst att den har kommit på andra plats i år på nåt dj awards eller nåt liknande för sitt pris och funktioner! och det finns proffs dj:s som andvänder sig av denna modell typ DJ Terrence Parker till exemple.

Härligt bara vänta på att den ska komma hem!! 😆

Postat

hmm..oki , dom kanske oxå kommit upp i världen.. du får skriva å säga va du tycker om den när du provat 😉

Postat
hmm..oki , dom kanske oxå kommit upp i världen.. du får skriva å säga va du tycker om den när du provat 😆

yes! 🙂

• 2 veckor senare...
Postat
hmm..oki , dom kanske oxå kommit upp i världen.. du får skriva å säga va du tycker om den när du provat 😳

Tjena fått hem mixern och den funkar grymt bra för sina 364 euro, lite snål med effekter men annars kanon mixer, är helt nöjd.. 😲

• 5 veckor senare...
  • 1 år senare...
  • 2 månader senare...
Hassnen (oregistrerad)
Postat

Du får vad du betalar för skulle jag säga. 😉

Jag köpte RMX-DSP'n för ett halvår sen tillsammans med två RMP-2 skivspelare och visst, det kanske inte är den bästa kvalitén men kul att ha nått och spela på som funkar bra ändå när man inte har råd med pioneer för 40 000kr.

Mvh Jens

• 2 månader senare...
Postat

Att reloooop är stort är bara för att det säljs mycket utav det i Tyskland, billigt dära.. Klart att det får många bra rescensioner om det är 70 mille som rescenserar sakerna, lätt att ta bort alla dåliga..

Reloop är inte skräp, men det finns ju en annledning till att ´alla` använder Pioneer och inte Reloop..

Jag skulle kunna ha Reloop hemma, men jag håller mig till Pioneer´s Djm800 och Cdj1000 mk3 i mitt sovrum =)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.