MagnusSweden (oregistrerad) Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 Har just köpt Mbox 2 Mini. Är det någon som kan förklara hur jag ska göra för att installera den. Jag har installerat den och den finns med i "Systemmappen". Har stängt av det interna ljudkortet. Jag har testat med hörlurar...men hör ingenting.
Kill All Autotuner Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 Har du kopplat in Mboxen innan du installerade cd-skivans mjukvara så måste du börja om från början igen. Först installera programmet sedan Mboxen till usb kontakten till valfri plats in i datorn. Om du har gjort så = Avinstallera programmet och ta det igen i rätt ordning. Följ anvisningarna på skärmen. Det var det ena. Har du valt Mbox som ditt ljudkort till din sequencer ? Kolla Preferences i ditt ljudprogram. Bocka för namnet (mbox eller liknande) och save.
MagnusSweden (oregistrerad) Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 Tack för dina råd. Jag har nog varit alldeles för ivrig då jag installerade denna skönhet 😎 Ska installera om allt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.