ekanman Postat 16 november 2006 Postat 16 november 2006 Precis som titeln säger söker jag någon som skulle undervisa mig på gitarr (har spelat ett halvår och kan väl lite grunder). Men vill gärna utvecklas o bli bättre Om någon känner någon eller känner någon som känner någon eller ja egentligen vad som helst, så hör av er och PMa mig. Tack på förhand Erik!
Gote Postat 17 november 2006 Postat 17 november 2006 Har du kollat med folkuniversitetet? Jag gick nån kurs hos dem för en massa år sen. Lärde mig mycket, även om jag glömt allt nu igen. Men det är ju knappast deras fel... 😛
ekanman Postat 18 november 2006 Trådstartare Postat 18 november 2006 emil_brynge sa: Vad vill du lära dig för något? El? Akustisk? kan lite grunder i att spela kvintackord och vanliga ackord. Vad jag egentligen vill lära mig är mer om skalor o så....
ekanman Postat 28 november 2006 Trådstartare Postat 28 november 2006 ingen som vet någon privatperson i lunda/malmö-området som lär ut?
Hampe Postat 28 november 2006 Postat 28 november 2006 Tja! Jag bor i Lund, och kom just hem efter att ha spelat gitarr på mejeriet, faktiskt. Hursomhelst, så spelar jag för en jäkligt bra lärare där på ABF. Tror dock att där är ganska fullt, likaså är min uppfattning om Kulturskolan i Lund. Men på typ folkuniversitet, medborgarskolan och allt vad det heter går det nog att finna plats. ... Annars kan du ju alltid gå hos mig 😄 Aja, du får helt enkelt kolla runt var det finns plats, men jag kan höra efter lite med folk jag känner om de vet nåt annat schysst ställe med lediga platser för git. -undervisn. /Hampan
Mr.Barbeque Postat 28 november 2006 Postat 28 november 2006 (redigerat) Hampe sa: Tja! Jag bor i Lund, och kom just hem efter att ha spelat gitarr på mejeriet, faktiskt. 😎 Hursomhelst, så spelar jag för en jäkligt bra lärare där på ABF. Tror dock att där är ganska fullt, likaså är min uppfattning om Kulturskolan i Lund. Men på typ folkuniversitet, medborgarskolan och allt vad det heter går det nog att finna plats. ... Annars kan du ju alltid gå hos mig 😎 Aja, du får helt enkelt kolla runt var det finns plats, men jag kan höra efter lite med folk jag känner om de vet nåt annat schysst ställe med lediga platser för git. -undervisn. /Hampan Men tjabba Hampus, det var länge sen man såg dig! Och så dyker du upp på studioforum Well, vi får väl ta och skriva färdigt och spela in vår vackra låt nån dag 😄 </ot> Ja, mejeriet har väl erkänt bra undervisning, men som sagt, brukar vara fullt. Om du är mer ute efter att spela klassisk gitarr, utmärkt för att lära sig "manövrera" fingrarna osv, så kan jag rekommendera Torbjörn Kahlenstein, som jobbar på studieförbundet vuxenskolan. EDIT: Ja kulturskolan har också en utmärkt gitarrlärare, Bengt heter han, osäker på hur fullt där är. Redigerat 28 november 2006 av Mr.Barbeque
kirtaphus Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 ekanman sa: ingen som vet någon privatperson i lunda/malmö-området som lär ut? Har du kollat in dessa annonser? kanske någon passar dina syften? 😳 Vendolin
chrome Postat 7 december 2006 Postat 7 december 2006 Har du inte hittat någon föreslår jag dig varmt att ta ett besök på www.miavanti.se Göran Söderqvist är något i hästväg när det gäller att lära ut. Teknik, teori och att hitta din väg. Varför jag vet? Jag är själv elev 🙂
Jon Rinneby Postat 5 mars 2007 Postat 5 mars 2007 I mån av tid och plats undervisar jag privat i malmö. Du har fått ett PM.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.