Jump to content
Annons

Söker låt


Twist

Recommended Posts

Tjena gott folk!

Nu sitter jag i Spanien i ett behagligt väder och har det skönt! 😱

När jag var inne på H&M idag så spelade de en låt som gick ungefär.. "she dose'nt know..blblalbblallba". A i alla fall så undrar jag vilken låt det är, den var typ rock/skate genre. Jag tyckte att det var en liten skön låt och undrar om ni vet vilken jag menar.

Hoppas ni har det skönt i kylan! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Haha, självklart Pluffo! 🙂

Nej, men helt ärligt så undrar jag vad låten heter 😮

Det kan du väl fråga dina underbart musikuppdaterade Eurodisco inspirerade spanska grannar om.... 😎

Jag har bott i Syd-Europa i 5 år... Vintern kommer snart där också, dåliga fönster och dörrar gör att du får frysa lite oxå... -Fast inte så länge... 😉😱

Länge leve en dröm om en Studio i Filippinerna... Sommar året-runt...

Ta det lungt med sangrian...

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är inte scootie dosent know och det är ingen typ av eurodisco alls!

Det är en mer lugn/rock/skate låt som typ går "she dosent know that I live in blalba" eller något liknande. Har hört den förut i något sammanhang då i Sverige.

Låten är Engelsk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Exakt så var det alla goda boys!

Men för fan håll er till ämnet. Om någon vet låten så skulle jag vara väldigt tacksam 😄

Om jag inte minns helt fel så gick låten typ "She dose'nt know I'm from Jereko" eller något liknande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Exakt så var det alla goda boys!

Men för fan håll er till ämnet. Om någon vet låten så skulle jag vara väldigt tacksam 🙂

Om jag inte minns helt fel så gick låten typ "She dose'nt know I'm from Jereko" eller något liknande.

Vi håller väl oss till dom ämnena du tog upp i ditt ursprungs inlägg... Fast kanske inte det du önskat... :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

haha fina kommentarer här om lustra - scotty doesn't know 😳 ...Den är varken engelsk eller med i Roadtrip. Den är amerikansk och gjord till Eurotrip filmen(världens roligaste film typ)😳 :blink:

jaa och det är nog inte den låten du söker skulle jag tro.. fast det är ju en skön låt 😳 enda låten jag kan komma på nu med she doesn't know är teenage dirtbag av wheatus men det är nog antagligen inte den heller 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

haha fina kommentarer här om lustra - scotty doesn't know 🙂 ...Den är varken engelsk eller med i Roadtrip. Den är amerikansk och gjord till Eurotrip filmen(världens roligaste film typ)😄 :D

jaa och det är nog inte den låten du söker skulle jag tro.. fast det är ju en skön låt 😎 enda låten jag kan komma på nu med she doesn't know är teenage dirtbag av wheatus men det är nog antagligen inte den heller 😛

Nopp, wheatus låt är det inte heller dock så är den en klassiker!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...