Jump to content
Annons

Nybörjare


Zaki

Recommended Posts

LÅTNAMN:Slussen

ARTIST/GRUPP:Zaki

GENRE:?

LÅTLÄNGD:01:44

KOMPOSITÖR:Zaki

PRODUCENT:Zaki

EV. MEDVERKANDE:-

INSPELNINGSÅR:2005

FORMAT: mp3

STORLEK: 2,38 Mb

STATUS: Skiss

Hej, jag är nybörjare på det här. Använder mig än så länge endast av Reason adapted for M-audio (en mindre version av reason) vilket begränsar en del. Jag lägger ut ett utkast till en demo för att få hjälp med att komma vidare. T ex förslag på hur det kan låta fylligare mm.

Tack på förhand!

/Zaki

Slussen_demo.mp3

Redigerat av Zaki
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej zaki och välkommen till forumet! Här finns en uppsjö av tips och tricks på hur man kan komma vidare med sin musik om man bara kollar runt lite och söker bland forumets tusentals trådar. Vad gäller din låt som du lagt ut här tycker jag att den först och främst skulle behöva lite mer variation. Kan ju exempelvis testa att försöka variera trummorna lite. Vidare tror jag också den skulle må bra av en tydlig "hook". Blir lite enformig i det skick den är nu. Experimentara på och dra nytta av all kunskap som finns här på forumet så ska du se att du utvecklas snabbt.

MVH

Adde

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Zaki o välkommen!

Gå in på reasonforumet och få värdefulla tips. Jag förstår att det kan vara svårt att få grepp om vilka möjligheter som står till buds idag. Min rekommendering, om du tycker musik är något du vill lägga ner tid på, köp det kompletta Reason och lär dig hur programmet fungerar och det kanske viktigaste av allt; Lek fram kunskapen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...