Timberman Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 Mjo jag hade iallafall tÀnkt spara ner varje enskilt pattern i min playlist till ljudfiler, och jag undrar om det finns nÄgot lÀtt sÀtt att göra detta pÄ eller om man blir tvungen att göra det manuellt:O Tacksam för svar 1
Timberman Postat 15 oktober 2006 TrÄdstartare Postat 15 oktober 2006 DÄ blir det en vanlig wav fil? eller? Ska spara ner alla patterns var o en för sig för att en kompis ska kunna hjÀlpa mig i logic
c2k6 Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 Om du Àr i pattern-lÀge (ej song) sparas bara "patternet"
Nexustwins Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 Vill du ha hela spĂ„r eller bara ett pattern? (En "ruta"). Enstaka patterns fĂ„ du göra för hand men om du ska ha hela spĂ„ren Ă€r det bara att stĂ„ i "song" lĂ€get och adressera en Fx kanal till alla ljud (samma om du villha 2 ljud pĂ„ en kanal) exportera sedan med aternative "Split mixer trax" i kryssat đ
Timberman Postat 16 oktober 2006 TrÄdstartare Postat 16 oktober 2006 Mjo hur gör man det dÀr lite mer exakt? min kompis Àr mycket mer insatt i sÄna hÀr pogram och han anvÀnde termen "bounce-a ner" 1
KlasVonKlas Postat 4 augusti 2014 Postat 4 augusti 2014 Om jag förstÄr dig rÀtt sÄ vill du ha varje pattern exporterad till en ljudfil? VÀlj i sÄ fall pattern-lÀget istÀllet för song och exportera som vanligt. DÄ exporteras bara den pattern som du för tillfÀllet redigerar. Om du vill exportera bara det "spÄr" som dina flera patterns ligger i, dÄ kan du vÀlja att köra den raden i solo och sen exportera det hela som en song. DÄ spelas bara de patterns upp som ligger i just det spÄret/raden i din playlist.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.