Jump to content
Annons

Knee Deep NY MIX


emser

Recommended Posts

Ja, behöver väl kommentarer på allt egentligen.

/emser

LÅTNAMN: Knee Deep

ARTIST/GRUPP: emser

GENRE: pop/rock

LÅTLÄNGD: 3:44

KOMPOSITÖR: emser

PRODUCENT: emser

EV. MEDVERKANDE: emser

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: mp3

STORLEK: 4,6 mb

STATUS: Skiss

Knee_Deep__post2_.mp3

Redigerat av emser
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Burnin Sven (oregistrerad)

Låter skoj som fan men formatet känns lite fel på nåt sätt typ skumt med takterna nåja det är bara bra med lite annorlunda. Snälla guraljudet hmm :rolleyes: finns väl nåt roligare. Annars skitskoj lyssning.

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Jätte nice denna....schysst långsam uppbyggnad...fattar inte hur du gör så skitsnyggt...ibland är sången bland det bästa man hört ibland inte 😏🙂..fila på med ett pålägg till....gillar när gitarren tar över på allvar vid 2:50 ..... storartad känsla här........ :rolleyes::rolleyes:

Redigerat av karl
Link to comment
Dela på andra sajter

Låter skoj som fan men formatet känns lite fel på nåt sätt typ skumt med takterna nåja det är bara bra med lite annorlunda. Snälla guraljudet hmm 🙂 finns väl nåt roligare. Annars skitskoj lyssning.

Göran

Ja, guraljudet verkade som en bra idé när jag höll på.

Retrospektivt så kanske det inte var så lysande. 😳

Jag antar att det är melodiguran du syftar på.

Kul att takterna förvirade dig lite. 😄

/And

Link to comment
Dela på andra sajter

Gillar soundet på denna, tycker gitarrerna funkar, speciellt ditt spelande men mest impad över trummorna.. tycker de är stabila.. 90-tal men på ett bra sätt, vid 2:08 är lysande med cymbalen!!

Bra Emser!

Tackar,

Ja, trummorna är ju alltid en bromskloss i kreativiteten 😳 , tycker dock att de funkar här.

/ems

Link to comment
Dela på andra sajter

Jätte nice denna....schysst långsam uppbyggnad...fattar inte hur du gör så skitsnyggt...ibland är sången bland det bästa man hört ibland inte 😄🙂..fila på med ett pålägg till....gillar när gitarren tar över på allvar vid 2:50 ..... storartad känsla här........ 😳🙂

Tacksan,

Alltid kul när det faller dig på läppen O.

Jag bestämde mig för att inte bry mig om perfekta tagningar här utan gå på känsla istället, kanske en dålig idé 😏

Här är Zlurgh:s översättning på sista versen: pretty pink ponytailed parentless Patty profusely popping pills privately

Helt strålande 😆

Hörs!

/And

Link to comment
Dela på andra sajter

Jätte nice denna....schysst långsam uppbyggnad...fattar inte hur du gör så skitsnyggt...ibland är sången bland det bästa man hört  ibland inte 😆🙂..fila på med ett pålägg till....gillar när gitarren tar över på allvar vid 2:50 ..... storartad känsla här........  😆  😄

Tacksan,

Alltid kul när det faller dig på läppen O.

Jag bestämde mig för att inte bry mig om perfekta tagningar här utan gå på känsla istället, kanske en dålig idé 🙂

Här är Zlurgh:s översättning på sista versen: pretty pink ponytailed parentless Patty profusely popping pills privately

Helt strålande 😆

Hörs!

/And

absolut gå på känsla....zlurgh 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena And.

För ett ögonblick trodde jag att du hittat ned till södern - du vet där nere där Robert Johnson härjade på 20 och 30 talet...Men så var det inte.

Nåväl,schysst låt i varje fall - bra sång/mix som alltid!

Första gången jag hörde denna så jag vet inte vad du förändrat..Men hos mig så låter det bra!

Mvh

Micael

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...