pot Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 Talade höromdagen med en kompis som sade att det någonstans på nät fanns filmer som visade hur man gjorde vissa grejjer i reason. Tyvärr hadde han ingen aning om var man kunde få tag i dessa. Är det någon här som stött på liknande grejjer och i så fall har några tips på var man kan hitta dessa? tack på förhand!
tewmten Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 Finns några filmer på deras sajt. T.ex. här. Sen vet jag att det finns piratade video-guider ute på nätet, men jag vet inte om man får snacka om sånt här på forumet 🙂 Kolla runt lite på YouTube.com också, jag vet att det finns några video-guider där. Googla lite på "Reason video tutorial" också så lär du hitta nått 🙂 Lycka till!
IDF Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 lääänk här hittar du lite. hoppas det kommer vara till hjälp.. 🙂
pot Postat 9 oktober 2006 Trådstartare Postat 9 oktober 2006 (redigerat) väldigt hyggligt av er! tack så mkt jag lär mej mkt här o inte bara om reason utan även basic internet prylar hehe Redigerat 9 oktober 2006 av pot
IDF Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 väldigt hyggligt av er! tack så mktjag lär mej mkt här o inte bara om reason utan även basic internet prylar hehe 😳😠 finfint!! 🙁🙁
Claes Holmerup Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 Från ASK Video finns det också en tutorial DVD till Reason. Den ligger på 495:-.
hegobald Postat 19 november 2006 Postat 19 november 2006 (redigerat) Uhuuu.. I vissa av dessa videotutorials så verkar "läraren" lite påtänd ju.. 🙁 T.ex och så juvelen då.. Snacka om hög snubbe 🙂http://youtube.com/watch?v=GuSrZ-O_7kI EDIT: själv är jag lite dyslektisk i kväll.. Beroende på firmafest 😠 Redigerat 19 november 2006 av hegobald
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.