Chilliee (oregistrerad) Postat 11 juli 2004 Postat 11 juli 2004 skulle vara kul att plita ihop nÄgra lÄtar tillsammans med nÄgon. Inget Àr bestÀmt Àn. Svara med kommentarer
VacUm Postat 11 juli 2004 Postat 11 juli 2004 visst.... har inte mycke för mej frÄn och med onsdag och ett par veckor frammÄt!
Chilliee (oregistrerad) Postat 11 juli 2004 Postat 11 juli 2004 perfekt.- funtade frÀmst pÄ house. eller vad tycker du?
VacUm Postat 11 juli 2004 Postat 11 juli 2004 Oj đł Har ingen koll pĂ„ sĂ„n musik alls egentligen.. Men slĂ€ng hit lite grooves sĂ„ kan jag bygga lite o skicka tillbaka. Kan inte genren alls, men om vi strĂ€var lite Ă„t det jazzigare hĂ„llet kanske jag kan göra lite nytta...
Chilliee (oregistrerad) Postat 11 juli 2004 Postat 11 juli 2004 precis vad jag tÀnkte. langa msn sÄ kan man ha en aktivare diskussion
Chilliee (oregistrerad) Postat 11 juli 2004 Postat 11 juli 2004 klart jag KAN sjunga đł men nej. letar efter nĂ„n som kan det ocksĂ„. gĂ€rna pĂ„ portugisiska đ
hackeman Postat 11 juli 2004 Postat 11 juli 2004 klart jag KAN sjunga đ±men nej. letar efter nĂ„n som kan det ocksĂ„. gĂ€rna pĂ„ portugisiska đ skĂ„nska, Ă€r det utlĂ€ndska nog? đ
Chilliee (oregistrerad) Postat 12 juli 2004 Postat 12 juli 2004 skulle ju kunna slĂ€nga ihop lite hiphop beats om du Ă€r intresserad đ
Danny Cort (oregistrerad) Postat 12 juli 2004 Postat 12 juli 2004 Yeah boy! Har vart inne pÄ det tidigare hÀr hÀr men inte fÄtt nÄgra beats som jag verkligen kan flyta pÄ...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.