oknytt Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 du väljer dina ord väl, tror du, väljer även ut vissa av mina inlägg som du refererar till men du missar ca 75% av inlägg med helt annan karaktär pga din valda blindhet, väldigt utvecklande men jag vet att du och dina kompisa här vill ha en sandlåda och tror att detta forum enbart är till för er under 20, men tyvärr misstar du dig fatalt på den punkten, vi är rätt många som är äldre här och som faktiskt använder forumet för det det en gång var ämnat, nu är det mkt blaj och därav åker ni i papperskorgen med era totalnonsensinlägg och trådar, sanera mera! 🙂 jag har faktiskt inte refererat till specifika inlägg men av alla de JAG läst som är skrivna av dig så är mestadels av dem bara av av ren provokation mot andra. Se på Christofer här, vad har han gjort annat än vara ÄRLIG mot dig och sagt vad han tycker och tänker? När det är DU som gett dig på honom från början. Det lustiga är ju faktiskt att du ALLTID blir arg när du får svar på tal, då skriver du saker som t e x "du och dina kompisa här vill ha en sandlåda och tror att detta forum enbart är till för er under 20" Vi som har distans till vad som är skoj och verklighet, vi kan leka med orden och inte ta illa vid sig som du tycks göra hela tiden. Sen att du säger att Enbart Är För Under 20, jag har INTE fått förfrågan av dig huruvida gammal jag är, men du som är ett par tre år över 30 borde kunna inse att man behöver inte kasta skit på alla andra för de har roligt åt vissa saker, eller har andra åsikter än du har. Jag önskar verkligen att du lyckas växa upp i din mognad tillmötes din ålder så även du får glädjas över att ha roligt MED andra och inte bara sitta ensam hela livet och försöka göra andra till åtlöje, det förlorar du bara själv på.
Dark Of Light Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 😆 Ja, djävlar... Vi har fått en papperskorg. 😄 Hoppas florian får platts där. 🙂 Jaaaa, släng den där florian nu när det äntligen finns en papperskorg, men jag förstår inte varför mina fina trådar slängdes pissa inte i motvind, jävla blöjbarn...tönterierna har inga gränser tydligen, du och Christofer liksom, ni är inte helt på det klara vad ni gör här va´ tänk till lite om ni har något innanför pannbenet, oknytt-vad har jag gjort dig, vem fan är du liksom 😎 😎😆😄😱😄😎 Jaha ja... Men bara lite..?Öhh, jag går väl och *hick* lägger mig då... RAAP.
Dark Of Light Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 🙂 Förresten Oknytt, om du är kvar? Har du något här som du har gjort, någon låt eller så, som man kan lyssna på? 😎
Dark Of Light Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 Ja, absolut.. Tänk om hon visar sig vara en metalqueen. 🙂 Då blir vi liksom inte så ensamma om att vara metalskallar här... Ja, förutom Lynxo då 😛
oknytt Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 har du sett min jamvideo oknytt? Jaa det har jag men det var länge sen , jag ska se om den nu bara för du fråga
oknytt Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 😎 Förresten Oknytt, om du är kvar? Har du något här som du har gjort, någon låt eller så, som man kan lyssna på? 😎 Näää jag har inte gjort nån låt bara en massa jävla TAVLOR hahahahaha 😛😆🙂
Dark Of Light Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 😎 Förresten Oknytt, om du är kvar? Har du något här som du har gjort, någon låt eller så, som man kan lyssna på? 😎 Näää jag har inte gjort nån låt bara en massa jävla TAVLOR hahahahaha 😆😎🙂 😎 Se där ja 😆 Ja, djävlar... 😆 Nåväl här har du lite tidiga synder från mig, om du vill ha lite "nattamat". 😎 En lång ifrån färdig låt det där. Det roliga var att Mikael "mikeri" Eriksson (som har själva studion som vi använder) råkade ut för lite datatrassel så hela låten försvann ut i universum. Fast lite stolt är jag över den, förutom allt halsont och feber som pågick under inspelningen. Den låg etta på Soundclicks "Swedish metal chart" rätt så länge, och ligger kvar på runt plats 70 fortfarande... 😆😛 Hoppas länken fungerar: Catherine Wheel
Dark Of Light Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 Ja, djävlar, länken vill inte fungera... 😛🙂 Orkar inte så här dags ens försöka mig på att fixa det...
Dark Of Light Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 Ja, djävlar... 🙂 Prova den här då. Det är mikeris sida på Soundclick. Det kanske går bättre... 😛 Catherine Wheel på Soundclick
Dark Of Light Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 DoL: Mitt forum har fått ett nytt skinn nu.. ja du vet vilket skinn jag menar... 😎😛 🙂 WHOAHH... Den där huden skulle du haft förut där. Ja, förhud liksom 😆 F´låt... Det ÄR rätt sent...
oknytt Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 😎 Förresten Oknytt, om du är kvar? Har du något här som du har gjort, någon låt eller så, som man kan lyssna på? 😎 Näää jag har inte gjort nån låt bara en massa jävla TAVLOR hahahahaha 😆😎🙂 😎 Se där ja 😆 Ja, djävlar... 😆 Nåväl här har du lite tidiga synder från mig, om du vill ha lite "nattamat". 😎 En lång ifrån färdig låt det där. Det roliga var att Mikael "mikeri" Eriksson (som har själva studion som vi använder) råkade ut för lite datatrassel så hela låten försvann ut i universum. Fast lite stolt är jag över den, förutom allt halsont och feber som pågick under inspelningen. Den låg etta på Soundclicks "Swedish metal chart" rätt så länge, och ligger kvar på runt plats 70 fortfarande... 😆😛 Hoppas länken fungerar: Catherine Wheel Näääj va synd, det gick inte 😎
oknytt Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 DoL: Mitt forum har fått ett nytt skinn nu.. ja du vet vilket skinn jag menar... 😎 😛 🙂 WHOAHH... Den där huden skulle du haft förut där. Ja, förhud liksom 😆 F´låt... Det ÄR rätt sent... Jag som valde färgtemat jag jag jag
Dark Of Light Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 😎 Förresten Oknytt, om du är kvar? Har du något här som du har gjort, någon låt eller så, som man kan lyssna på? 😎 Näää jag har inte gjort nån låt bara en massa jävla TAVLOR hahahahaha 😆😎🙂 😎 Se där ja 😆 Ja, djävlar... 😆 Nåväl här har du lite tidiga synder från mig, om du vill ha lite "nattamat". 😎 En lång ifrån färdig låt det där. Det roliga var att Mikael "mikeri" Eriksson (som har själva studion som vi använder) råkade ut för lite datatrassel så hela låten försvann ut i universum. Fast lite stolt är jag över den, förutom allt halsont och feber som pågick under inspelningen. Den låg etta på Soundclicks "Swedish metal chart" rätt så länge, och ligger kvar på runt plats 70 fortfarande... 😆😛 Hoppas länken fungerar: Catherine Wheel Näääj va synd, det gick inte 😎 Se ovan, jag gjorde en ny länk 😎
oknytt Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 😎 Förresten Oknytt, om du är kvar? Har du något här som du har gjort, någon låt eller så, som man kan lyssna på? 😎 Näää jag har inte gjort nån låt bara en massa jävla TAVLOR hahahahaha 😆😎🙂 😎 Se där ja 😆 Ja, djävlar... 😆 Nåväl här har du lite tidiga synder från mig, om du vill ha lite "nattamat". 😎 En lång ifrån färdig låt det där. Det roliga var att Mikael "mikeri" Eriksson (som har själva studion som vi använder) råkade ut för lite datatrassel så hela låten försvann ut i universum. Fast lite stolt är jag över den, förutom allt halsont och feber som pågick under inspelningen. Den låg etta på Soundclicks "Swedish metal chart" rätt så länge, och ligger kvar på runt plats 70 fortfarande... 😆😛 Hoppas länken fungerar: Catherine Wheel Näääj va synd, det gick inte 😎 Se ovan, jag gjorde en ny länk 😎 det blir så här : https://www.studio.se/index.php?act=Attac...=post&id=288129
Dark Of Light Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 😎 Förresten Oknytt, om du är kvar? Har du något här som du har gjort, någon låt eller så, som man kan lyssna på? 😎 Näää jag har inte gjort nån låt bara en massa jävla TAVLOR hahahahaha 😆😎🙂 😎 Se där ja 😆 Ja, djävlar... 😆 Nåväl här har du lite tidiga synder från mig, om du vill ha lite "nattamat". 😎 En lång ifrån färdig låt det där. Det roliga var att Mikael "mikeri" Eriksson (som har själva studion som vi använder) råkade ut för lite datatrassel så hela låten försvann ut i universum. Fast lite stolt är jag över den, förutom allt halsont och feber som pågick under inspelningen. Den låg etta på Soundclicks "Swedish metal chart" rätt så länge, och ligger kvar på runt plats 70 fortfarande... 😆😛 Hoppas länken fungerar: Catherine Wheel Näääj va synd, det gick inte 😎 Se ovan, jag gjorde en ny länk 😎 det blir så här : https://www.studio.se/index.php?act=Attac...=post&id=288129 Scrolla uppåt på den här sidan så ser du ett inlägg från mig med en länk till Catherine Wheel på Soundclick 😎
Dark Of Light Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Ja, djävlar... 🙂 Prova den här då. Det är mikeris sida på Soundclick. Det kanske går bättre... 😛Catherine Wheel på Soundclick Typ här då 😆
oknytt Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Ja, djävlar... 🙂 Prova den här då. Det är mikeris sida på Soundclick. Det kanske går bättre... 😛Catherine Wheel på Soundclick Typ här då 😆 Men jösses så bra
Dark Of Light Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Ja, djävlar... 🙂 Prova den här då. Det är mikeris sida på Soundclick. Det kanske går bättre... 😆Catherine Wheel på Soundclick Typ här då 😎 Men jösses så bra 😛 Kul att det fungerade och tack så mycket:wub:. Näeh, nu är det liksom natti natti och puss i ljumsken som gäller. 😎 Sov gott...
oknytt Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Ja, djävlar... 🙂 Prova den här då. Det är mikeris sida på Soundclick. Det kanske går bättre... 😆Catherine Wheel på Soundclick Typ här då 😎 Men jösses så bra 😛 Kul att det fungerade och tack så mycket:wub:. Näeh, nu är det liksom natti natti och puss i ljumsken som gäller. 😎 Sov gott... Natti natt men det här är verkligen riktigt bra musik, jag sparade sidan i bokmärkena hihi
Dark Of Light Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Ja, djävlar... 🙂 Prova den här då. Det är mikeris sida på Soundclick. Det kanske går bättre... 😎Catherine Wheel på Soundclick Typ här då 😆 Men jösses så bra 😛 Kul att det fungerade och tack så mycket:wub:. Näeh, nu är det liksom natti natti och puss i ljumsken som gäller. 😆 Sov gott... Natti natt men det här är verkligen riktigt bra musik, jag sparade sidan i bokmärkena hihi 😆😎
Recommended Posts