Jump to content
Annons

Vem har snott Grahn


oknytt

Recommended Posts

Annons
ÅNEJ Grahn har rymt med Lynxo julli-agresiv2.gif

Just nu sitter jag och Grahn uppe i kaknästornet med varsitt gevär, och vi har gisslan här uppe! julli-gun.gif Om ni inte ger oss tillräckligt med pengar för att köpa en julgransfot åt Grahn, så kommer vi att barra ner hela jäkla tornet, och det kommer att ta många månader att städa upp efter oss! MWUAHAHAHAHA! julli-stupid.gifjulli-rasende.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

ÅNEJ Grahn har rymt med Lynxo julli-agresiv2.gif

Just nu sitter jag och Grahn uppe i kaknästornet med varsitt gevär, och vi har gisslan här uppe! julli-gun.gif Om ni inte ger oss tillräckligt med pengar för att köpa en julgransfot åt Grahn, så kommer vi att barra ner hela jäkla tornet, och det kommer att ta många månader att städa upp efter oss! MWUAHAHAHAHA! julli-stupid.gifjulli-rasende.gif

Jaa just de!! 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

ÅNEJ Grahn har rymt med Lynxo julli-agresiv2.gif

Just nu sitter jag och Grahn uppe i kaknästornet med varsitt gevär, och vi har gisslan här uppe! julli-gun.gif Om ni inte ger oss tillräckligt med pengar för att köpa en julgransfot åt Grahn, så kommer vi att barra ner hela jäkla tornet, och det kommer att ta många månader att städa upp efter oss! MWUAHAHAHAHA! julli-stupid.gifjulli-rasende.gif

Jaa just de!! 😠

KOM NER NU julli-hunter.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

ÅNEJ Grahn har rymt med Lynxo julli-agresiv2.gif

Just nu sitter jag och Grahn uppe i kaknästornet med varsitt gevär, och vi har gisslan här uppe! julli-gun.gif Om ni inte ger oss tillräckligt med pengar för att köpa en julgransfot åt Grahn, så kommer vi att barra ner hela jäkla tornet, och det kommer att ta många månader att städa upp efter oss! MWUAHAHAHAHA! julli-stupid.gifjulli-rasende.gif

Dessutom har han ju inget barr kvar julli-agresiv.gif DET ÄR NÄMLIGEN EN NAKENGRAHN!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

En lite småkul men ganska meningslös tråd. (inte helt ovanligt i OT, det är ju därför det finns visst visst 😕 )

Men hur orkar man leta upp en artikel från 2003 i Aftonbladet för att kommentera tråden? Detta väcker såväl förundran som beundran från min sida.

Hatten av för Danny C 😕

/R

Link to comment
Dela på andra sajter

En lite småkul men ganska meningslös tråd. (inte helt ovanligt i OT, det är ju därför det finns visst visst 😕 )

Men hur orkar man leta upp en artikel från 2003 i Aftonbladet för att kommentera tråden? Detta väcker såväl förundran som beundran från min sida.

Hatten av för Danny C 😕

/R

julli-trampolin.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...