Stensdotter Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 Hej vÀnner! NÀr jag bodde i Japan kunde man gÄ till en klubb, hyra ett rum med en stor soffa och en Àckligt bra sÄnganlÀggning (tror vi hade tvÄ mickar eller mer). Sedan satt man dÀr med sina vÀnner, drack drinkar (det bestÀllde man pÄ platsen) och sjöng karaoke för glatta livet. Skitkul! NÄgon som vet om det finns nÄgot liknande i Sverige? Vad finns det för karaokestÀllen i Sthlm med omnejd? Mvh Stensdotter
debbie Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 hej pÄ luntmakargatan finns en japansk restaurang man kan hyra med karaoke. Ingen toppen anlÀggning kanske, men ÀndÄ. det kostar typ 500 spÀnn. à i sumpan finns det karaoke pÄ Metropol pÄ ons,tors Ä lör. Ganska skumt stÀlle men skumma typer, sÀrskilt pÄ lördagar. men fett som fan...
Mats StĂ„lbröst Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 Golden Hits pĂ„ Kungsgatan Ă€r ju lyxlirarkaraokestĂ€llet nummer ett. Dit bör du dock inte gĂ„ utan att ha rejĂ€l koll pĂ„ lĂ„tarna du tĂ€nker sjunga. DĂ€r kan du dock inte hyra egen anlĂ€ggning. Det kan man dĂ€remot göra pĂ„ Nam Kang pĂ„ Birger Jarlsgatan. Har aldrig sett deras anlĂ€ggning igĂ„ng, men den ser schysst ut. Om du har en privat fest kan du ju alltid hyra karaokeutrustning frĂ„n till exempel Showlighters: http://www.showlighters.se/ För övrigt Ă„kte jag karaoketaxi frĂ„n Borgholm i somras. Helt klart en höjdare. đ /Mats
Stensdotter Postat 16 augusti 2006 TrĂ„dstartare Postat 16 augusti 2006 Golden Hits pĂ„ Kungsgatan Ă€r ju lyxlirarkaraokestĂ€llet nummer ett. Dit bör du dock inte gĂ„ utan att ha rejĂ€l koll pĂ„ lĂ„tarna du tĂ€nker sjunga. DĂ€r kan du dock inte hyra egen anlĂ€ggning. Det kan man dĂ€remot göra pĂ„ Nam Kang pĂ„ Birger Jarlsgatan. Har aldrig sett deras anlĂ€ggning igĂ„ng, men den ser schysst ut. Om du har en privat fest kan du ju alltid hyra karaokeutrustning frĂ„n till exempel Showlighters: http://www.showlighters.se/ För övrigt Ă„kte jag karaoketaxi frĂ„n Borgholm i somras. Helt klart en höjdare. đ /Mats Skulle kanske glida in pĂ„ Golden Hits och knĂ€cka dem lite *ler stort*. Just det ja, Nam Kang. HĂ€ngde mycket dĂ€r pĂ„ lunchen nĂ€r jag bodde o jobbade i city. Karaoketaxi, det vore ju skitkul. Underbar idĂ© :-))) Tack för tipsen hörni! Om det finns fler, bara ös pĂ„. Funderar pĂ„ att dra pĂ„ en karaokerunda med min kompis som kommer pĂ„ besök i september. BĂ„de hon o jag har sjungit mkt, fast jag tror inte att hon har lust att briljera pĂ„ Golden Hits direkt....
Ravioli Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 Har inte Pub Anchor (pÄ SveavÀgen 90) rockkaraoke en vardagkvÀll i veckan, eller har de slutat med det? Man kan ju ringa och frÄga.
VacUm Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 Krogen i GubbÀngen har ju Karaoke emellanÄt. Nu minns jag inte vad den heter men har faktiskt hamnat dÀr nÄgon gÄng och gillar man lite sunk sÄ duger det gott. Extrem blandning pÄ folk i alla fall vilket ju Àr skoj.
Emil Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 Caledonian i Bandhagen har ju Karaoke pÄ fredagar och lördagar, den ena kvÀllen Àr det rock-karaoke och den andra vÀldigt blandat (kommer inte ihÄg vilken som Àr vilken dock). Brukar vara vÀldigt mycket folk och bra drag, vÀldigt varierande kvalité pÄ de som upptrÀder (vissa Àr jÀttebra andra lockar till skratt) vilket gör att man vÄgar sig pÄ lÄtar man aldrig sjungit förrut ibland.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.