olik Postat 24 juli 2006 Postat 24 juli 2006 Hej! Under en tid har jag sökt och sökt och sökt, men inte hittat det jag letat efter. Just därför vänder jag mig hit. Det är så här att jag har: akai mpc 1000 nån synth audiophile usb ljudkort mixer mick ADK ?? Det är dom tre övre som är viktiga skulle jag tro. Nu ska jag komma till saken.. Jag har inte en aning om hur jag ska koppla midikablarna till ljudkortet, om jag ska frigöra någonting inne i samplern, om & vilket program jag ska använda i datorn. Jag har fattat allt med midi inte är ljud och sånt Sammanfattning: * Hur ska jag koppla kablar m.m. till och från samplern/datorn * Vilket program är vettigt att köpa? ska några spec. inst. göras i samplern eller programmet? * förklara gärna sånt som kanske är överdrivet självklart! Tack på förhand! /
olik Postat 24 juli 2006 Trådstartare Postat 24 juli 2006 just det... synthen, som jag ser det är det bara en utgång på den men 2 in i samplern, hur fixas det? :s tackar!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.