killen_med_skorna Postat 21 juli 2006 Postat 21 juli 2006 (redigerat) Hallå! Undrar om det finns nån som känner till några balla artister som gör blöt/släpig/sexig/porrig electronica... Vet inte riktigt hur jag ska förklara det på annat sätt 😛 Men det vore kul att hitta.... Kipps! 😄 Redigerat 21 juli 2006 av killen_med_skorna
Marv Postat 21 juli 2006 Postat 21 juli 2006 hhhmmm, kolla in Peaches..... hon är rätt fixerad vid ett speciellt ämne ... 😄
killen_med_skorna Postat 21 juli 2006 Trådstartare Postat 21 juli 2006 [marv sa: ,21 July 2006, 07:36] hhhmmm, kolla in Peaches..... hon är rätt fixerad vid ett speciellt ämne ... 🙁 Nja... Hon är ju alldeles för obscene 😛 Tänkte mer som känslan i Vive la fêtes "Maquillage", men alltså mer elektroniskt och släpigt 😛 Någon som förstår...? 😱
Martin Postat 21 juli 2006 Postat 21 juli 2006 Luminary-My_World__Incl_Andy_Moor_Remix-(LOST046R)-Vinyl-2005-TCLUB <- checka
killen_med_skorna Postat 22 juli 2006 Trådstartare Postat 22 juli 2006 Chilone: Ska försöka kolla upp det! Mornel: Den har jag faktiskt redan checkat.. Ganska cool, men inte riktigt vad jag är ute efter 😏
tbruce Postat 22 juli 2006 Postat 22 juli 2006 Det fanns en tråd för ett par månader sen som handlade om porrfilmsmusik, försök hitta den vetja.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.