Jump to content
Annons

Hur skriver man ut e-post?

Recommended Posts

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Har problem med att skriva ut en del papper jag ska lämna till en administrativ enhet. Hur skriver man ut e-post, så att man får ut all text, även den som går utanför marginalerna på ett vanligt papper s.a.s.? Var det begripligt? Jag försökte först att kopiera och klistra in texten till Word, för att där bearbeta den. Men överföringen misslyckades och Explorer stängdes ned varje gång jag försökte det. Då försökte jag istället öppna Word bredvid E-postbrevet och föra över brevet med pekdonet och helt enkelt släppa det i Word i ett dokument. Men då hängde sig Word och en massa felmess kom upp. Slutade med att jag var tvungen att stänga ned Word.

Har idag lyckats skriva ut en del andra dokument genom att använda fn + printsymbolen på tangentbordet. Tyvärr kom inte all text med i högermarginalen dock, nu heller. Det är värdelöst, för det är papper som ska lämnas in.

Hur gör man för att få ut HELA texten på papper som finns på skärmen i ett e-postbrev??

😲

:musik

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.