Frekvens Postat 22 maj 2006 Postat 22 maj 2006 Tjena. Är det någon som vet vad låten heter och vad det är för artist som hördes i 3 reklamen för nån vecka sedan (killen som går på kontoret och lämnar post som flyger, sen går han in i en hiss och ser helt mobbad ut). Det kommer en synth låt efter, där textraderna lyder något med "1983 ridin in my spaceship... turn me up now" Är det någon som vet vilka det är och vad låten heter. Jag gissar på att det är the Knife, stämmer det?
android Postat 22 maj 2006 Postat 22 maj 2006 Om det är samma reklam jag tänker på så är det inte The Knife. Men mer än så vet jag inte...
Pellesnusk Postat 22 maj 2006 Postat 22 maj 2006 Vi har snackat musik i 3-reklam förut här, och svaret var då som nu att man kan kolla här.
Jarnis Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 (redigerat) Tror inte The Knife skulle hora för 3. Även om deras Heartbeats, i Gonzales version, varit med i reklamsammanhang. Redigerat 24 maj 2006 av Jarnis
Frekvens Postat 24 maj 2006 Trådstartare Postat 24 maj 2006 tack för sidan pellesnusk! Låten heter "Wanna be your lover" med La Bionda 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.