Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

I senste Studio så tipsar Per Boysen om att man kan ladda hem nya skin till Ableton Live ( filer med filändelsen ask ). Detta var egentligen ingen nyhet för mig men samtidigt ett faktum som jag har valt att inte utnytja.

Är det någon som har koll på var man kan få tag på lite schyssta nya färgkombinationer till allas våran gullegirs? Jag letar speciellt efter chockrosa 🙂

Edit: Per hade visst skickat med lite tips...Se inlägg längre ner.

Redigerat av Pluffo
Annons
Postat (redigerat)

Aha!

Nu skummade jag igenom artikelln igen och om man tittar högst upp på sidan så har Per faktiskt klämt in några hemsidetips.

Spana in senaste numret av studio, Live-tipset, om ni vill ha chockrosa teman med andra ord 🙂

Redigerat av Pluffo
Postat
  Pluffo sa:
Aha!

Nu skummade jag igenom artikelln igen och om man tittar högst upp på sidan så har Per faktiskt klämt in några hemsidetips.

Spana in senaste numret av studio, Live-tipset, om ni vill ha chockrosa teman med andra ord 🙂

men gubben kan du ge mig en länk.. Min prem på tidningen har gåttut o har inte råd att köpa den förens slutet av månaden:S

Postat (redigerat)

Won´t happen!

Det fanns tre länkar med i tidningen. En av länkarna fungerade inte. En av länkarna inehöll 3 skins som var så ohyggligt fula att ingen någonsin skulle använda dem frivilligt ( tänk på att jag ändå letade efter chockrosa ). Den sista länken innehöll en hel del skins som verkade helgjutna från början men de innehöll åtminstone en bugg. Frysta spår blev osynliga eftersom de helt och hållet täcktes av en otransparent blå färg.

Completly useless! 😛

Redigerat av Pluffo
Postat

Sorry för misslyckade länktips, men 1 av 3 är väl inte så illa? 😉

Vi brukar givetvis kolla upp länktipsen precis innan tidningen skickas till tryck, men det händer ju saker på nätet rätt snabbt ibland.

/Mats

Postat

Jag har kommit på att man nog klarar sig med de skinnen som kommer med Ableton Live från början 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.