Florian le Sage Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 varför åker inte oväsenmätasren ned???OLSBERG??? jag har enbart kört samsade inlägg senaste tieden---dock står min oväsenmätare kvar på 60%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? 😆😏😏😏😏
Florian le Sage Postat 6 maj 2006 Trådstartare Postat 6 maj 2006 ursäkta stavfelen---lite på kanelen men ändock...tar det ett halvår eller???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????+
KillwithSkill Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 (redigerat) Kanske dina ---> !!!!!!!??????? <---- inte går hem? kanske en kammning vore på sin plats? Redigerat 6 maj 2006 av KillwithSkill
Florian le Sage Postat 6 maj 2006 Trådstartare Postat 6 maj 2006 (redigerat) que?????????????????????vad exakt betyder "kammning"????lär sig stava gossen...jag siktar på 1500 inlägg med asgarv på självironi-titel 😆😏😏 who cares... Redigerat 6 maj 2006 av Florian le Sage
Florian le Sage Postat 6 maj 2006 Trådstartare Postat 6 maj 2006 kamma dig pojke,jag är från SOLNA-där uttrycket härstammmar ifrån...vad gjorde du 1982????när vi andra satt på krogen... 😏 eller gick på LSD 😆😏😏
Florian le Sage Postat 6 maj 2006 Trådstartare Postat 6 maj 2006 (redigerat) ola-kul att du svarade...nu ska jag kvarta...rocka på i natten... 😆 (som i rock-ola...) Redigerat 6 maj 2006 av Florian le Sage
Florian le Sage Postat 6 maj 2006 Trådstartare Postat 6 maj 2006 (redigerat) hmmm,ja e vänsterhänt---m vaselinkontrakt 😆ähhhh Redigerat 6 maj 2006 av Florian le Sage
KillwithSkill Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 Ok, förlåt för det extra M-et! Men iaf, dina utrop och frågetecken. Men ditt "oväsenmätasren" vetefan om den hissen går ända upp?
Florian le Sage Postat 6 maj 2006 Trådstartare Postat 6 maj 2006 säg aldrig förlåt...vet inte vad dom ämnar med min procentsats???skulle ju gå ner om man skötte sig men nu känner jag för anarki 😆😏😏
AXL THE ROCKER Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 Hörru florian! Ditt tips om Captain Beyond va helrätt! Har du fler goa tips på lager? Har du hört The Muggs? Är ett jävligt gött Detroit band!! http://www.themuggs.com/
AXL THE ROCKER Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 säg aldrig förlåt...vet inte vad dom ämnar med min procentsats???skulle ju gå ner om man skötte sig men nu känner jag för anarki 😆😏😏 Apropå anarki hänvisar jag till: https://www.studio.se/index.php?showtopic...40entry380494
Florian le Sage Postat 6 maj 2006 Trådstartare Postat 6 maj 2006 jag återkommer i frågan,kul att du gillade skiten...helrätt rock´n roll 1971 eller hur... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.