Florian le Sage Posted May 6, 2006 Posted May 6, 2006 varför åker inte oväsenmätasren ned???OLSBERG??? jag har enbart kört samsade inlägg senaste tieden---dock står min oväsenmätare kvar på 60%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? 😆😏😏😏😏
Florian le Sage Posted May 6, 2006 Author Posted May 6, 2006 ursäkta stavfelen---lite på kanelen men ändock...tar det ett halvår eller???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????+
KillwithSkill Posted May 6, 2006 Posted May 6, 2006 (edited) Kanske dina ---> !!!!!!!??????? <---- inte går hem? kanske en kammning vore på sin plats? Edited May 6, 2006 by KillwithSkill
Florian le Sage Posted May 6, 2006 Author Posted May 6, 2006 (edited) que?????????????????????vad exakt betyder "kammning"????lär sig stava gossen...jag siktar på 1500 inlägg med asgarv på självironi-titel 😆😏😏 who cares... Edited May 6, 2006 by Florian le Sage
Florian le Sage Posted May 6, 2006 Author Posted May 6, 2006 kamma dig pojke,jag är från SOLNA-där uttrycket härstammmar ifrån...vad gjorde du 1982????när vi andra satt på krogen... 😏 eller gick på LSD 😆😏😏
Florian le Sage Posted May 6, 2006 Author Posted May 6, 2006 (edited) ola-kul att du svarade...nu ska jag kvarta...rocka på i natten... 😆 (som i rock-ola...) Edited May 6, 2006 by Florian le Sage
Florian le Sage Posted May 6, 2006 Author Posted May 6, 2006 (edited) hmmm,ja e vänsterhänt---m vaselinkontrakt 😆ähhhh Edited May 6, 2006 by Florian le Sage
KillwithSkill Posted May 6, 2006 Posted May 6, 2006 Ok, förlåt för det extra M-et! Men iaf, dina utrop och frågetecken. Men ditt "oväsenmätasren" vetefan om den hissen går ända upp?
Florian le Sage Posted May 6, 2006 Author Posted May 6, 2006 säg aldrig förlåt...vet inte vad dom ämnar med min procentsats???skulle ju gå ner om man skötte sig men nu känner jag för anarki 😆😏😏
AXL THE ROCKER Posted May 6, 2006 Posted May 6, 2006 Hörru florian! Ditt tips om Captain Beyond va helrätt! Har du fler goa tips på lager? Har du hört The Muggs? Är ett jävligt gött Detroit band!! http://www.themuggs.com/
AXL THE ROCKER Posted May 6, 2006 Posted May 6, 2006 säg aldrig förlåt...vet inte vad dom ämnar med min procentsats???skulle ju gå ner om man skötte sig men nu känner jag för anarki 😆😏😏 Apropå anarki hänvisar jag till: https://www.studio.se/index.php?showtopic...40entry380494
Florian le Sage Posted May 6, 2006 Author Posted May 6, 2006 jag återkommer i frågan,kul att du gillade skiten...helrätt rock´n roll 1971 eller hur... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Recommended Posts