Jump to content
Annons

Ny låt från conan (uppdaterad)


Recommended Posts

LÅTNAMN: inte fastställt ännu

ARTIST/GRUPP: AL

GENRE: bestäm du

LÅTLÄNGD: 3.12

KOMPOSITÖR: Adde

PRODUCENT: adde

EV. MEDVERKANDE:

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT:mp3

STORLEK: 3.8 mb

STATUS: demo halvfärdig

Har knåpat ihop ännu en laid-back komposition. Är väldigt nyfiken på vilken respons den får. Kommentara allt vad ni känner för!

MVH

Adde

projekt15meds_nguppdatering.mp3

Redigerat av conanbarberaren
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Låten är fin o laidback. Jag hade försökt få nåt padljud/stråkljud i det övre spectrat att försiktigt få det att " glittra " lite. Rösten skall antingen blötas ner och flyttas bak eller vara snustorr och flyttas fram, i vart fall vara lite tydligare. Kan vara mp3 formatet som lurar mej lite dock.

Prova att hitta percussion ljud som låter lite annorlunda än de vanliga för att göra det än mer mystiskt. Baklänges ljudet funkar på det sättet, bra val. Som grund är materialet på rätt väg. / Mikke

Link to comment
Dela på andra sajter

sådär.. nu har jag provat att försöka få sången lite "torrare" samt lagt på lite diskreta stråkar. Vill gärna veta vad Ni tycker. Funkar stråkarna eller ska jag ta bort dom helt och hållet? Även nyfiken på om sången håller? Kommentera för allt Ni är värda.

Link to comment
Dela på andra sajter

gillar stuket. Kanske blev lite för mycket baklänges nu men det lever gött o mystiken finns där. Nice laidback!

/ Mikke

Stavar lika illa som när jag e full, soz.

Redigerat av MikkeÖland
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...