Jump to content
Annons

Kommentarer angående upplägg mm


gladamatör (oregistrerad)

Recommended Posts

gladamatör (oregistrerad)

😄 haha ....jodå, nog fick man lite att bita i med mitt experiment med rockigare låt !!! Kul !!!! 😄

Självklart bugar man och bockar för den massiva kritiken.....Några kommentarer tar man till sig , andra inte, som alltid. Fick dock för mig att testa en ny grej ...reaggesuk...har lyssnat en del men kan inte säga att jag e nått proffs utan snarare en GLADAMATÖR .... 😉

Genre : Reagge/pop

musiker : me...me and me ...

År : 2006

Storlek : 2,74 mb

tid : 2,59 min

Status : Projekt

Känn er manade att fälla en kommentar / Ha det gött !!! Höres väl inte på ett tag efter detta !!!

baby.mp3

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Härlig röst tycker jag. Jag tycker gitarrslingorna/solo skall gå mer i moll..Få mer botten i den akustiska gitarren samt byt Hi-haten till någon klarare sådan.. Fan jag skulle tokgilla detta om du tog bort pop-tänket och gick mer åt renare reggae, för med din sång skulle det bli tokbra... Detta är dock en personlig åsikt som du inte skall lyssna på allt för hårt. Reggae är skithärlig..pop likaså, men när man blandar dessa så tycker jag personligen att det tappar karaktär och börjar låta karibiansk barmusik. Jag vet att jag skulle tokgilla detta om du hade en Jamaikansk reseskildring på notstället när du spelar in 😉

Lycka till!

/Bajenuffe

Link to comment
Dela på andra sajter

- Detta svänger ungefär lika mycket (och har lika mycket med reggae att göra) som när ett nerdrogat stones försökte lira reggae på black n blue 😛

+ Låten och sången skulle troligen funka fint i en annan, mindre stelbent omgivning.

Som tbruce skrev, rätt mysigt ändå på nåt sätt.

Kör hårt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...