Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Skulle precis in och kolla pÄ Native Instruments hemsida och upptÀckte till min förskrÀckelse att sidan mÄste ha blivit hackad av nÄgon buse!

Först fattade jag inte vad det var för sida sĂ„ en "Real Player" snutt lĂ€stes in i datorn innan jag han stoppa det hela. Hoppas bara att det inte var nĂ„got virus i filen. 😄SCREENSHOT FRÅN SIDAN

PS. Sorry, bilden blev lite stor DS. 😄

Annons
Postat

Jag Àr lite rÀdd för att du har fÄtt in en trojan i datorn och att sidan du ser Àr ett resultat av detta. Har du kollat den pÄ sista tiden med ett antivirusprogram?

Postat

Du har rÀtt, jag borde kollat noggrannare. Anledningen till att jag svarade som jag gjorde var att det Àr Net Devil Àr en kÀnd trojan.

Nightroad, jag mÄste ge dig rÀtt. Mickey, administratör pÄ sajten Google Earch Hacks, medger hÀr att hans hemsida www.mickmel.com har blivit hackad - och det med precis samma resultat som du sÄg pÄ Natives sajt.

Han vet inte hur hacket kunde ske, och hans sida Àr nu uppe och rullar som vanligt igen. Flyttar trÄden till Nyheter.

Postat

OJ! Postade jag i fel forum.... sorry Osberg! 😛

Jag har bĂ„de antivirus program och program som tar bort sk spyware frĂ„n min dator men ingen av dom reagerade. Jag fĂ„r vĂ€l kolla sĂ„ att dom Ă€r ordentligt uppgraderade men det borde dom ju vara. Tack för tipset i alla fall. / TJ 🙂

drloop (oregistrerad)
Postat

Gjorde en sökning pÄ google pÄ saudia_Hacker.

NÄgra sajter till verkar ha haft besök...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.