Anarchos Postat 1 april 2006 Postat 1 april 2006 tja, de här låter nog töntigt som fan men ändamålet är gott: ja behöver Aquas låt Dr Jones instrumental å även Gyllene Tiders Tuffa Tider. De låter ju ganska fjolligt men vi ska ändra texten å spela in passande texter till dem. så om ni har de här låtarna i karaoke versioner skicka dem gärna till min mejl: animaaal@spray.se
Florian le Sage Postat 1 april 2006 Postat 1 april 2006 fråga någon av dc++ antianhängarna så kan de säkert hjälpa dig-finns gott om såna här på forumet 😉
Florian le Sage Postat 1 april 2006 Postat 1 april 2006 förlåt-det var mest menat som ett skämt då det har gått livliga debatter här på forumet om s.k. nedladdning från tex dc++ vilket de flesta pysslar med men inte vill erkänna...
Martin Postat 1 april 2006 Postat 1 april 2006 Varför inte bara säga åt snubben att kareoke också har upphovsrätt? ;>
Anarchos Postat 1 april 2006 Trådstartare Postat 1 april 2006 jaja blabla. det räcker å säga: Ja jag har de filerna nu skicker ja dem till Anarchos: eller: Nej jag har ej de filerna
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.