trakko_man Postat 24 mars 2006 Postat 24 mars 2006 hur gör man när man har laddat ner ett instrument och vill kunna använda det i FL Studio? Ska man lägga in de i mappen som heter "VstPlugins"?
Pluffo Postat 24 mars 2006 Postat 24 mars 2006 Ja, leta upp dll-filen i det paket du har fått hem och placera den i VST-mappen. Sedan är det bara att rocka loss. Eller, jag har för mig att du måste göra en manuell scan i FL Studio efter nya pluggar, men det var ett tag sedan jag använde det nu så jag kan ha fel.
hegobald Postat 24 mars 2006 Postat 24 mars 2006 Ja har du fått hem en trombone eller dragspel så vet jag inte hur du ska få in den i datorn.. Men är det en VSTI så får du ta och lägga den i mappen VSTplugins.. t.ex.. Du ställer så dumma frågor 😳
Nexustwins Postat 25 mars 2006 Postat 25 mars 2006 (redigerat) Så söker du efter nya vst plugin 😉 Efter att du har lagt in det i mappen: ...Plugins\VST 🙂 Redigerat 25 mars 2006 av xdjs
PHATMAX Postat 27 mars 2006 Postat 27 mars 2006 varför gö det så krongligt för jag antar att du inte har klurat ut det än du går in på program image line flstudio data,patches och sen e det bara att köra
PHATMAX Postat 27 mars 2006 Postat 27 mars 2006 gå ba in programs,image line,data,patches sen e det bara och köra
trakko_man Postat 28 mars 2006 Trådstartare Postat 28 mars 2006 Tack för alla svaren... men nu har jag lyckats tappa bort sidan där man kunde hämta instrument till FL, så jag undrar om någon här vet en bra sida 😳
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.