Jump to content
Annons

finns det affär i sthlm som säljer Marantz pmd670


hippie54

Recommended Posts

Tänkte inhandla en micro track men m-audio har tydligen strulat rätt bra så det finns inga i hela sthlm å köpa verkar det som. så jag tänkte på en marantz pmd 670, men vad för butiker har sånna det är ju mer en proffisionell radio pryl

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag kan ta hem en, ring mig (se signatur) eller maila på Johan@lindforsevent.se

Ska se om jag kan göra ett bra pris, men den finns i lager och du kan få den fraktad om det behövs. Detta gäller Marantzen alltså, jag kan få tag i en microtrack tidigast första veckan i April (men då måste jag lägga ordern den här veckan).

Redigerat av SyntaxError
Link to comment
Dela på andra sajter

Xyro (oregistrerad)

Edirol R1 känns som ett bra mycket hetare alternativ till Microtrack än Marantz, men det är ju bara min åsikt 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

problemet är att jag ska spela in redan på torsdag och sen på lörd efter det kan jag vänta, så nu ser det ut som jag måste hitta en annan lösning

jag ska spela in intervjuver med folk i en väldigt bullrig miljö om man säger så, men jag har bra mickar för det men jag saknar nåt att spela in på

va å lånade en kasett inspelare av en polare som jag kopplade till en liten mixer men fan asså det brusar rätt bra å jag upplever det som störande även när waves brus reduserare har gjort sitt, Kan man använda en md eller en ipod för att ta emot linjesignalen från mixern, behöver smarta ideer

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...