Jump to content
Annons

musikkompisar

Recommended Posts

Evildoer (oregistrerad)
Postat

Hej 😆

Sitter hemma och gör musik på min dator, mest elektronisk musik då det är vad jag i huvudsak kan och även lyssnar på. Jag är amatör, jag har pysslat med midi och hårddiskinspelningar ett par år(via midiklaviatur), men har mycket att lära. Följer studios mixningsserie med passion och har precis inskaffat boken ljudinspelning i ett nötskal som verkar vara en väldigt bra referensbok. Nåväl, jag söker människor som befinner sig på en liknande nivå som vill göra musik tillsammans, diskutera musik och även skicka låtar fram och tillbaka för mixning 😆 Jag själv lyssnar mest på synthmusik, svartrock och neofolk, men även vanlig pop/rock och worldmusic sticker in sitt tryne i min winamp i bland 😆 Det jag gör just nu reflekterar nog det jag lyssnar på, det blir juh oftast så. Är dock öppen för det mesta.

Nåväl, om det är någon öht som orkade läsa igenom det ovan och fortfarande vill ta kontakt så är ni välkommna 😆 Ett plus är om du bor i Gbg-området, men det är inte alls ett måste.

Skicka ett pm!

// Jonas

Annons
Postat

låter spännande.. Har du någon VST Host ? om du har det kan du hänga på mig o djhex när vi leker med Vstunnel

Evildoer (oregistrerad)
Postat (redigerat)

VST HOST?

Nu har jag installerat vstunnel, då ska jag bara lära mig använda det, men det verkar inte alltför svårt.. När ska ni "jamma" nästa gång då? 😆

Redigerat av Evildoer

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.