MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Är m4p ens en ljudfil?! Här Marcus. Men vad fan.. Det där ska jag ju kunna spela upp utan några som helst problem!
Micke H Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Christoffer: Kommer inte ihåg vad dom hette. Det var det bandet med trummisen som growlade... ok........MEN FFS!!!!!!! DU HAR KÄNT MIG I ÖVER 2 ÅR SÅ DU BORDE VETA ATT JAG STAVAR MITT NAMN MED ETT F <SARKASM>Ja,det har du rätt i. Under alla de år vi känt varandra, så har jag hela tiden behövt bokstavera ditt namn...</SARKASM>
Micke H Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Visste ni att om man knyter ett snöre om fingret, så blir det blått? 😏
Christofer Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Christoffer: Kommer inte ihåg vad dom hette. Det var det bandet med trummisen som growlade... ok........MEN FFS!!!!!!! DU HAR KÄNT MIG I ÖVER 2 ÅR SÅ DU BORDE VETA ATT JAG STAVAR MITT NAMN MED ETT F <SARKASM>Ja,det har du rätt i. Under alla de år vi känt varandra, så har jag hela tiden behövt bokstavera ditt namn...</SARKASM> sorry man 😎 har så jävla ont i armen att jag håller på att bli galen
musik (oregistrerad) Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Kall brand? Jag har varit mikromillimetrar från det... men KLARAT mig!! Yippie!!! 😎
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Jag är trött 😎 Och borde vara i skolan.
ThomasJ Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Nu när nattis är borta så tog jag över hans roll igår o bakade ett antal :
Dark Of Light Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Bränder brukar oftast vara heta. Javisst fan! Varför heter det kallbrand..?
Pazo Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Jag har settMetallica, mars volta, Soad, cardigans, dream theater, marilyn manson, snopp dog...osv osv 🙁 Jag har sett: Judas Priest, Iron Maiden, In Flames, Hammerfall, Stratovarious, Dream Theater, Angra, osv, osv... 😎 Bara två band där som duger 😎 Och dom är? in flames oh DT Såg du Dream Theater när dom var här? 2004 om jag vil minnas rätt ja. Train of toughts turnen
Pico Postat 5 april 2006 Trådstartare Postat 5 april 2006 Jag är trött 😎 Och borde vara i skolan. Samma här... 😎
Dark Of Light Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Hi Paz.. Whazzup? Var är chefen förresten, har lite bananer här som...
Pazo Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Hi Paz.. Whazzup?Var är chefen förresten, har lite bananer här som... yo yo Dol! Visste du att om man lägger till el E på DoL så blire ett bananmärke 😎
Pico Postat 5 april 2006 Trådstartare Postat 5 april 2006 Hi Paz.. Whazzup?Var är chefen förresten, har lite bananer här som... Han käkar tydligen en vespa. 😎
Pico Postat 5 april 2006 Trådstartare Postat 5 april 2006 FFS PICO!!! 😎😎 COME ON DO IT!! DO IT AMTT DAMN IT!!! Stressa mig inte, du vet att det är svårare att prestera då... 🙁
Recommended Posts