nurfen Postat 28 mars 2006 Postat 28 mars 2006 Nån som vill bilda ett band som heter Kyss? 😏 DIN PAPPA VILLE!
Micke H Postat 28 mars 2006 Postat 28 mars 2006 DIN PICO! (fungerar nog bätte med picolo, men, men... 😏 )
Pico Postat 28 mars 2006 Trådstartare Postat 28 mars 2006 (redigerat) När jag var liten hade vi en undulat. Den hette Smurf, men en kompis till mig hade hajjat namnet fel och sa alltid Snurf. Redigerat 28 mars 2006 av Pico
Gote Postat 28 mars 2006 Postat 28 mars 2006 När jag var liten hade vi en undulat. Den hette Smurf, men en kompis till mig hadehajjat namnet fel och sa alltid Snurf. Han var inte så litterärt bevandrad så han visste vad en smurf var? 😏
Pico Postat 28 mars 2006 Trådstartare Postat 28 mars 2006 När jag var liten hade vi en undulat. Den hette Smurf, men en kompis till mig hadehajjat namnet fel och sa alltid Snurf. Han var inte så litterärt bevandrad så han visste vad en smurf var? 😏 Vet inte, att undulaten var blå och och hade vitt huvud borde ju ha hintat i så fall.
Gote Postat 28 mars 2006 Postat 28 mars 2006 När jag var liten hade vi en undulat. Den hette Smurf, men en kompis till mig hadehajjat namnet fel och sa alltid Snurf. Han var inte så litterärt bevandrad så han visste vad en smurf var? 😏 Vet inte, att undulaten var blå och och hade vitt huvud borde ju ha hintat i så fall. 😄
Recommended Posts