Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Funderar på att köpa ett grafik kort med tv out. vad för sladd behöver man för att det skall funka? är det vanlih scart eller är det nått annat?

Annons
Postat (redigerat)

Det brukar vara sån där svhs-sladd där det istället för en tåt ut blir två. Kabeln som följde med mitt ljudkort hade RCA i andra änden. Vad har du för ingångar på TVn? Kan hända att du behöver skaffa en SCART med tre RCA-honor på baksidan.

Stödjer din tv inte s-vhs så går det lösa genom att tvinna ihop de båda tv-signalerna. Det sägs att det inte är bra men har det själv så just nu och det funkar helt ok.

edit: på vissa kort brukar man kunna ställa om man ska skicka ut svhs eller komposit. Funkar dock inte på mitt.

Redigerat av VacUm
Postat

ah,tackar:) blide inget köp idag, men funderar ändå på det,. Köpte mer ram men det inbbygda grafikkortet snor ju massa.. har nu 2*512 men får bara 960 när jag kikar.. Jäkla grafikkort:S

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.