Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej,

Mattias Falkendal heter jag, ny pĂ„ forumet. Är producent och lĂ„tskrivare pĂ„ kvĂ€llstid och jobbar med internetmarknadsföring pĂ„ dagtid.

Jag skulle vilja komma i kontakt med en vass, musikintresserad, systemutvecklare för att diskutera ett projekt som handlar om webben och musik (en onekligen spÀnnande kombination). Jag tror att rÀtt person sannolikt har pluggat datateknik el systemvetenskap och har stor erfarenhet av Mysql, Php och databasdesign. Vidare sannolikt vÀlbekant med Linux, html och xml. Initialt handlar det om ett utvecklingsprojekt pÄ ca 3 mÄnader.

KÀnner ni nÄgon som passar in pÄ beskrivningen eller Àr du den personen sÄ maila gÀrna mig pÄ m@falconettiproductions.com.

thanks. /Mattias

ps. om inlÀgget Àr helt fel eller pÄ fel plats, sÄ fÄr ni vÀl sÄga det :-)

Annons
Postat

VĂ€lkommen hit 😛

LÄter som en intressant idé. Jag Àr dock inte den rÀtta personen du söker, men lycka till...

Gör gÀrna en medlemspresentation sÄ vi fÄr veta vem du Àr...

.Viktor

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.