Jump to content
Annons

Finnes: Grymt sugen textförfattare

Hotblack (oregistrerad)

Recommended Posts

Hotblack (oregistrerad)

Hej!

Har funderat länge på att försöka se om mina texter duger för andra och inte bara för mina egna produktioner.

Har skrivit sedan tidiga tonår och alltid varit den som skrivit när man spelade i band som yngre...

Pluggar nu musik/ljud-produktion i Karlskoga där jag börjat skriva lite åt andra och söker nu fler låtskrivare att samarbeta med.

Vill gärna göra ett försök om du är en kreativ person som siktar högt och tar din musik på allvar.

Har inga speciella krav på vilken musik jag skriver till så länge den är intressant. Vill gärna testa så många musikstilar som möjligt.

Om intresse finns så har jag flera produktioner som jag skrivit till för dig att lyssna på.

Hör av dig så vi kan börja arbeta.

MVH

Andreas Nilsson

desiato.andreas@gmail.com

Dela på andra sajter

Annons
Hotblack (oregistrerad)

Man kan lyssna genom att maila mig så kan jag skicka något jag har som passar din genre.

MVH

/andreas

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.