Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vid tiotiden pÄ morgonen pÄ torsdagen bestÀllde jag en sÄdan hÀr frÄn Komplett.se. Redan igÄr, fredag, anlÀnge den, och idag installerade jag den.

enlargedView.jpg

Min spontana reaktion var: YIPPIE! TYST! För tystare blev det.

Även om installationen var lite pillrig och tog en liten stund kan jag inte komma pĂ„ nĂ„gra sĂ€rskilda nackdelar. Det enda man fĂ„r se till Ă€r att ha gott om plats bredvid grafikkortet, eftersom kylaren behöver platsen motsvarande nĂ€sta PCI-kort.

Förutom att datorn blev tystare blev Àven mina hÄrddiskar svalare. Jag har ganska dÄlig luftgenomströmning i datorn, och mycket utav vÀrmen frÄn GPU:n leds nu ut i rummet utan att först vÀrma upp mina hÄrddiskar. En helt klart trevlig "bieffekt".

Kan helt klart rekommendera!

Annons
Postat
finns det inget sÄnt nÀtt o billigt till cpu'n?

tnn500a02.jpg

😄

Postat
finns det inget sÄnt nÀtt o billigt till cpu'n?

tnn500a02.jpg

😄

hrm hrm linus, nĂ€tt och billigt var det 🙁

om jag inte ser helt galet Ă€r det ett zalman tnn-chassi. Kostar 10000, nĂ€tt och billigt... 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.