Torwald Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Vid tiotiden pĂ„ morgonen pĂ„ torsdagen bestĂ€llde jag en sĂ„dan hĂ€r frĂ„n Komplett.se. Redan igĂ„r, fredag, anlĂ€nge den, och idag installerade jag den. Min spontana reaktion var: YIPPIE! TYST! För tystare blev det. Ăven om installationen var lite pillrig och tog en liten stund kan jag inte komma pĂ„ nĂ„gra sĂ€rskilda nackdelar. Det enda man fĂ„r se till Ă€r att ha gott om plats bredvid grafikkortet, eftersom kylaren behöver platsen motsvarande nĂ€sta PCI-kort. Förutom att datorn blev tystare blev Ă€ven mina hĂ„rddiskar svalare. Jag har ganska dĂ„lig luftgenomströmning i datorn, och mycket utav vĂ€rmen frĂ„n GPU:n leds nu ut i rummet utan att först vĂ€rma upp mina hĂ„rddiskar. En helt klart trevlig "bieffekt". Kan helt klart rekommendera!
kallemio Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 finns det inget sÄnt nÀtt o billigt till cpu'n?
MusicGene Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 sjÀlv har jag ett gammal grafikkort utan flÀkt. Det funkar ocksÄ.
Linus Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 finns det inget sĂ„nt nĂ€tt o billigt till cpu'n? đ
Torwald Postat 4 februari 2006 TrĂ„dstartare Postat 4 februari 2006 Linus, det dĂ€r ser rejĂ€lt smaskigt ut. BerĂ€tta mer đ
Karemil Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 finns det inget sĂ„nt nĂ€tt o billigt till cpu'n? đ hrm hrm linus, nĂ€tt och billigt var det đ om jag inte ser helt galet Ă€r det ett zalman tnn-chassi. Kostar 10000, nĂ€tt och billigt... đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.