Aresius Postat 30 januari 2006 Dela Postat 30 januari 2006 Jag har stött på ett ganska konstigt "problem" i logic. Jag kan nämligen inte klicka in saker längre i matrixen. Höger musknapp vägrar bara fungera där men den fungerar överallt annars. Vad kan det vara för fel? Tack på förhand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounden Postat 30 januari 2006 Dela Postat 30 januari 2006 Finns det en höger musknapp på apples möss? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aresius Postat 30 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 30 januari 2006 Jag använder Logic 5.3. Använder PC också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
onid Postat 30 januari 2006 Dela Postat 30 januari 2006 Finns det en höger musknapp på apples möss? 😄 ja, min applemus har en. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 30 januari 2006 Dela Postat 30 januari 2006 (redigerat) Off topic: Man pluggar in en Microsoft- eller Logitech-mus i Macen. 🙂 OSX har självklart stöd för möss med två knappar, men jag misstänker att Apple skulle känna sig nedslagna ifall de gav efter och slutade pusha för möss med bara en knapp. On topic: Vad skulle du göra med högerknappen i Matrix editor? 😳 Du klickar väl in dina grejor med vänsterknappen? Redigerat 30 januari 2006 av Linus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounden Postat 30 januari 2006 Dela Postat 30 januari 2006 Jo, jag vet att ex. mighty mouse har höger knapp, ville göra mig rolig bara 😳 Hej Hopp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joakim_r Postat 30 januari 2006 Dela Postat 30 januari 2006 Off topic: Man pluggar in en Microsoft- eller Logitech-mus i Macen. 😎 OSX har självklart stöd för möss med två knappar, men jag misstänker att Apple skulle känna sig nedslagna ifall de gav efter och slutade pusha för möss med bara en knapp. On topic: Vad skulle du göra med högerknappen i Matrix editor? Du klickar väl in dina grejor med vänsterknappen? Vi klickar in allt med högerknappen i Matrixen. //Joakim Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.