Micke H Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Tjo pÄ er alla! Har precis börjat lyssna pÄ svenska Pain of Salvation (via omvÀgar alltför komplicerade för att nÀmna...) om de Àr ju fan riktigt bra! Varför har jag aldrig hört talas om dom tidigare förr?? För dom som inte hört dom Àr det en grupp som spelar progressiv metal (och som, hör och hÀpna: inte lÄter som Dream Theater!!!) och dÀr varje album dom slÀpper Àr ett koncept-album (sÄvitt jag förstÄr). LÀs mer och lyssna pÄ mp3-filer hÀr: http://www.progarchives.com/Progressive_ro...asp?band_id=284 NÄgon annan som hört dom?
BaldByChoice Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 (redigerat) Deras keyboardist Fredrik Hermansson och jag gick i samma klass pĂ„ musiklinjen i Karlstad. đ EDIT: Glömde ju svara pĂ„ din frĂ„ga! đ Ja, jag har hört dem. đ Redigerat 27 januari 2006 av BaldByChoice
Micke H Postat 27 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 27 januari 2006 Deras keyboardist Fredrik Hermansson och jag gick i samma klass pĂ„ musiklinjen i Karlstad. đ EDIT: Glömde ju svara pĂ„ din frĂ„ga! đ Ja, jag har hört dem. đ Hehe, nice. đ Var han bra?
hangaren Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Àr det Eskilstiuna-bandet? har för mig att jag hÀlsade pÄ gitarristen pÄ Balsta musikslott. trevlig kille.
BaldByChoice Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Hehe, nice. đ Var han bra? Ja, han var svinduktig redan dĂ„. đ
Zando Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 De Àr en av mina favoriter har nÀstan alla deras skivor, de kan konsten att skapa musik lyssna pÄ deras senaste alster "BE". LÀnkar: www.painofsalvation.com Pain of Salvation tilldelas Eskilstuna kommuns Musikpris 2004 http://www.eskilstuna.se/templates/Page____85807.aspx
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.