Christopher2 (oregistrerad) Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 Har ett M-Audio Audiophile 192 och häromdan skulle ja spela in polarns elgitarr genom hans effektbox.. jag ser signalen control panelen för kortet på H/W in 1/2 men ja kan varken få den signalen ut på WaveOUT 1/2 eller välja den kanalen i något av mina program för inspelning hur fixar ja detta? Mvh CHristopher
Timegroove Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 (redigerat) Gå in i ljudkortets kontrollpanel under patchbay/router, välj sedan monitor mixer under h/w out 1/2 så dår du ut ljudet. Jag antar att AP 192 har samma kontrollpanel som AP 2496. Det är bara att välja ingången från ljudkortet i det program du använder, kan ju heta lite olika beroende på programmet. Redigerat 25 januari 2006 av Timegroove
Christopher2 (oregistrerad) Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 mm de ja trodde men ja kan inte välja nått förutom under H/W Out S/PDIF måste antagligen ändra nått någon annastans också?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.