Jump to content
Annons

Musik Video


Andrew_Diablo

Recommended Posts

Annons
Äsch, klippet fucker upp min dator.  😱

Det var tråkigt att höra !! 😱 den är iaf väldigt sevärd 😆

Får kolla in det på en annan dator. Min laptop är lite klen. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

ganska skön låt för att vara denna typ av musik, och välgjord video. tyckte sången var lite enformig.

in med en farfisa orgel och mer d-takt på trummorna så kan det bli riktigt bra. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

ja jag får svara för mej då ja Paula spelar Slagverk i Myra så TordA nu vill vi se samma bild med dej hehe 😳

😳

Nä det ska inte va D takter eller orgel i Myra då det inte ska va hopkok av Deep Purple och Skitsystem så det så ... 🥰 nä nu ska jag äta 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

deep purple har vad jag vet aldrig använt farfisa, de körde väl alltid med hammond

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har du nog rätt i !! 😛 hur fick dom till disten på den är det pedaler el stärkare med tanke på att det låter Gitarr om det ? nåt som alltid jag tycker är intressant det har ju inget med den här tråden att göra men är hur alla artister ifrån 50 talet till 80 talet fick fram sina alster med tanke på att allt är analogt oftast

jag gillar verkligen soundet på första Black Sabbath,Deep Purple,Uriah heep och Judas Preist plattorna tyvärr idagens musiker samhälle eller vad man ska kalla det skulle man göra en sådan insp

skulle man falla i glömska rätt fort gissar jag /Andreas

Kom på Spelningen ikväll !!!Det är Gratis det kommer bli Grymt

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjenna ja jag är Överallt som det känns men det är sköj kul att snacka med olika mäniskor olika bakgrunder olika stilar har du kollat videon ?

jag vart faktiskt jävligt nöjd med den har ni mycket spelningar och så ??? 😛 /Andreas

haha idag var vi med Länstidningen ojoj Grym undersökande Journalistik men kul ändå hehe 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi har haft Myras första spelning nu en Release Spelning på singeln och videon och jag kan säja att det var en av dom bästa spelningar jag själv har gjort hehe 🙂 Nåja lite finslipning behövs ju alltid

men oj va kul det va vi körde spelningen på Bageriet som är ett ställe i Östersund ,,Detta ställe har alla kriterier för att ett bra band att få till en dålig spelning Drogfritt,Trångt,ingen scen ett trumpodie istället,bara betong,och en stor 🙂 järnbalk mitt i lokalen iaf

Vi han knappt soundchecka då det va en onsd så kom ju medl ifrån skolor jobb etc

insläpp vid 20:00 i vanliga fall när jag och något band har spelat där brukar det komma 15-30 pers och när det har kommit 30 så har jag tyckt att det är ganska fullt iaf 20:30 så har ca 60 pers löst in sej det va KnööFullt och så förbannat kul

så om ni vill köra på detta ställe (Bageriet)så är det bara att höra av sej här el på något annat comunity där jag finns

så kan vi kanske slå ihop våra påsar hehe köra något tillsammans 😮

fortsätt att ladda hem Videon !!!!vill du köpa singeln så kostar den 40 sek du får då med Video och Wallpapers /Andrew

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjopp!

Du fick ut den här till slut.

Östersunds storheter 🙂

Kul att det gick bra i ons.

Trist att jag ej kunde komma bara, verkade som att det var mer än när tings har nåt...hehe. Bara det är kul att höra...fniss

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi har haft Myras första spelning nu en Release Spelning på singeln och videon och jag kan säja att det var en av dom bästa spelningar jag själv har gjort hehe 😆 Nåja lite finslipning behövs ju alltid

men oj va kul det va vi körde spelningen på Bageriet som är ett ställe i Östersund ,,Detta ställe har alla kriterier för att ett bra band att få till en dålig spelning Drogfritt,Trångt,ingen scen ett trumpodie istället,bara betong,och en stor 😆 järnbalk mitt i lokalen iaf

Vi han knappt soundchecka då det va en onsd så kom ju medl ifrån skolor jobb etc

insläpp vid 20:00 i vanliga fall när jag och något band har spelat där brukar det komma 15-30 pers och när det har kommit 30 så har jag tyckt att det är ganska fullt iaf 20:30 så har ca 60 pers löst in sej det va KnööFullt och så förbannat kul

så om ni vill köra på detta ställe (Bageriet)så är det bara att höra av sej här el på något annat comunity där jag finns

så kan vi kanske slå ihop våra påsar hehe köra något tillsammans 😎

fortsätt att ladda hem Videon !!!!vill du köpa singeln så kostar den 40 sek du får då med Video och Wallpapers /Andrew

Härligt 😆

...och när spelar ni i Globen då...?

glöm inte rock'n'roll-dressen 😛

( ska jag ha silver eller svart makeup????

äh, det är nog ingen som sett mig i svart här, silver som vanligt ! )

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...