Andrew_Diablo Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 För den som vill se Myra,, Ăstersunds Storheter och deras Video sĂ„ kommer det en lĂ€nk hĂ€r http://www.skrik.se/myra/smellingyourfear.wmv
tordA Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 HiYa Andrew den hĂ€r sĂ„g bekant ut đ stanna kvar och hĂ€ng med i trĂ„darna, det finns mycket nyttigt đ
Andrew_Diablo Postat 22 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 22 januari 2006 Tjena TordA jassĂ„ du va hĂ€r đ det kunde man ju ana haha đ
Danabacken Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 KĂ€nner ni varann? đ VĂ€lkommen dĂ„ra. đ
Andrew_Diablo Postat 22 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 22 januari 2006 japp TordA och jag Ă€r Homiesar đ vi har mötts pĂ„ ett annat eh stĂ€lle đ jag tackar för Mottagandet đ Kolla videon För Bövelen
Andrew_Diablo Postat 22 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 22 januari 2006 Ăsch, klippet fucker upp min dator. đ Det var trĂ„kigt att höra !! đ den Ă€r iaf vĂ€ldigt sevĂ€rd đ
Thimmie Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Ăsch, klippet fucker upp min dator. đ± Det var trĂ„kigt att höra !! đ± den Ă€r iaf vĂ€ldigt sevĂ€rd đ FĂ„r kolla in det pĂ„ en annan dator. Min laptop Ă€r lite klen. đ±
tordA Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 (redigerat) --EDIT-- pĂ„ grund av en anmĂ€lan för att jag postar bilder med lĂ€ttklĂ€dda damer, sĂ„ Ă€r denna SENSURERAD đ Redigerat 12 februari 2006 av TordA
sixties Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 ganska skön lĂ„t för att vara denna typ av musik, och vĂ€lgjord video. tyckte sĂ„ngen var lite enformig. in med en farfisa orgel och mer d-takt pĂ„ trummorna sĂ„ kan det bli riktigt bra. đ
Andrew_Diablo Postat 24 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 24 januari 2006 ja jag fĂ„r svara för mej dĂ„ ja Paula spelar Slagverk i Myra sĂ„ TordA nu vill vi se samma bild med dej hehe đł đł NĂ€ det ska inte va D takter eller orgel i Myra dĂ„ det inte ska va hopkok av Deep Purple och Skitsystem sĂ„ det sĂ„ ... đ„° nĂ€ nu ska jag Ă€ta đ
sixties Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 deep purple har vad jag vet aldrig anvÀnt farfisa, de körde vÀl alltid med hammond
Andrew_Diablo Postat 25 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 25 januari 2006 Det har du nog rĂ€tt i !! đ hur fick dom till disten pĂ„ den Ă€r det pedaler el stĂ€rkare med tanke pĂ„ att det lĂ„ter Gitarr om det ? nĂ„t som alltid jag tycker Ă€r intressant det har ju inget med den hĂ€r trĂ„den att göra men Ă€r hur alla artister ifrĂ„n 50 talet till 80 talet fick fram sina alster med tanke pĂ„ att allt Ă€r analogt oftast jag gillar verkligen soundet pĂ„ första Black Sabbath,Deep Purple,Uriah heep och Judas Preist plattorna tyvĂ€rr idagens musiker samhĂ€lle eller vad man ska kalla det skulle man göra en sĂ„dan insp skulle man falla i glömska rĂ€tt fort gissar jag /Andreas Kom pĂ„ Spelningen ikvĂ€ll !!!Det Ă€r Gratis det kommer bli Grymt
tordA Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 Paula spelar Slagverk i Myra sĂ„ TordA nu vill vi se samma bild med dej hehe đ đ inga problem đ be henne ta med dressen nĂ€sta gĂ„ng ni Ă€r i stockholm đ
Andrew_Diablo Postat 25 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 25 januari 2006 đ Absolut det gör jag hon har flera ocksĂ„ sĂ„ du kan göra ett kollage đ hur gĂ„r det för dej har du fixat till lĂ„ten nu ??? đ Mvh Andreas
ozz Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 Tjena Diablo HÄller du till hÀr ocksÄ!!! HÀlsningar //Din skÄnska polare frÄn Jamma.se My Webpage
Andrew_Diablo Postat 25 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 25 januari 2006 Tjenna ja jag Ă€r Ăverallt som det kĂ€nns men det Ă€r sköj kul att snacka med olika mĂ€niskor olika bakgrunder olika stilar har du kollat videon ? jag vart faktiskt jĂ€vligt nöjd med den har ni mycket spelningar och sĂ„ ??? đ /Andreas haha idag var vi med LĂ€nstidningen ojoj Grym undersökande Journalistik men kul Ă€ndĂ„ hehe đ
tordA Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 đ Absolut det gör jag hon har flera ocksĂ„ sĂ„ du kan göra ett kollage đhur gĂ„r det för dej har du fixat till lĂ„ten nu ??? đ Mvh Andreas đ hĂ€rligt. nĂ€, men jag har petat ut ett par till đź
Andrew_Diablo Postat 25 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 25 januari 2006 Ă„ fan nĂ€r fĂ„r man höra ??? đ
Andrew_Diablo Postat 25 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 25 januari 2006 nice! Tack Ă„ Bock đ /Andreas
Andrew_Diablo Postat 29 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 29 januari 2006 Vi har haft Myras första spelning nu en Release Spelning pĂ„ singeln och videon och jag kan sĂ€ja att det var en av dom bĂ€sta spelningar jag sjĂ€lv har gjort hehe đ NĂ„ja lite finslipning behövs ju alltid men oj va kul det va vi körde spelningen pĂ„ Bageriet som Ă€r ett stĂ€lle i Ăstersund ,,Detta stĂ€lle har alla kriterier för att ett bra band att fĂ„ till en dĂ„lig spelning Drogfritt,TrĂ„ngt,ingen scen ett trumpodie istĂ€llet,bara betong,och en stor đ jĂ€rnbalk mitt i lokalen iaf Vi han knappt soundchecka dĂ„ det va en onsd sĂ„ kom ju medl ifrĂ„n skolor jobb etc inslĂ€pp vid 20:00 i vanliga fall nĂ€r jag och nĂ„got band har spelat dĂ€r brukar det komma 15-30 pers och nĂ€r det har kommit 30 sĂ„ har jag tyckt att det Ă€r ganska fullt iaf 20:30 sĂ„ har ca 60 pers löst in sej det va KnööFullt och sĂ„ förbannat kul sĂ„ om ni vill köra pĂ„ detta stĂ€lle (Bageriet)sĂ„ Ă€r det bara att höra av sej hĂ€r el pĂ„ nĂ„got annat comunity dĂ€r jag finns sĂ„ kan vi kanske slĂ„ ihop vĂ„ra pĂ„sar hehe köra nĂ„got tillsammans đź fortsĂ€tt att ladda hem Videon !!!!vill du köpa singeln sĂ„ kostar den 40 sek du fĂ„r dĂ„ med Video och Wallpapers /Andrew
Roger Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Tjopp! Du fick ut den hĂ€r till slut. Ăstersunds storheter đ Kul att det gick bra i ons. Trist att jag ej kunde komma bara, verkade som att det var mer Ă€n nĂ€r tings har nĂ„t...hehe. Bara det Ă€r kul att höra...fniss
Andrew_Diablo Postat 29 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 29 januari 2006 Ja nĂ„n mĂ„ste ju va stor đ hehehe ja det gick vĂ€ldigt bra đ
tordA Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Vi har haft Myras första spelning nu en Release Spelning pĂ„ singeln och videon och jag kan sĂ€ja att det var en av dom bĂ€sta spelningar jag sjĂ€lv har gjort hehe đ NĂ„ja lite finslipning behövs ju alltid men oj va kul det va vi körde spelningen pĂ„ Bageriet som Ă€r ett stĂ€lle i Ăstersund ,,Detta stĂ€lle har alla kriterier för att ett bra band att fĂ„ till en dĂ„lig spelning Drogfritt,TrĂ„ngt,ingen scen ett trumpodie istĂ€llet,bara betong,och en stor đ jĂ€rnbalk mitt i lokalen iaf Vi han knappt soundchecka dĂ„ det va en onsd sĂ„ kom ju medl ifrĂ„n skolor jobb etc inslĂ€pp vid 20:00 i vanliga fall nĂ€r jag och nĂ„got band har spelat dĂ€r brukar det komma 15-30 pers och nĂ€r det har kommit 30 sĂ„ har jag tyckt att det Ă€r ganska fullt iaf 20:30 sĂ„ har ca 60 pers löst in sej det va KnööFullt och sĂ„ förbannat kul sĂ„ om ni vill köra pĂ„ detta stĂ€lle (Bageriet)sĂ„ Ă€r det bara att höra av sej hĂ€r el pĂ„ nĂ„got annat comunity dĂ€r jag finns sĂ„ kan vi kanske slĂ„ ihop vĂ„ra pĂ„sar hehe köra nĂ„got tillsammans đ fortsĂ€tt att ladda hem Videon !!!!vill du köpa singeln sĂ„ kostar den 40 sek du fĂ„r dĂ„ med Video och Wallpapers /Andrew HĂ€rligt đ ...och nĂ€r spelar ni i Globen dĂ„...? glöm inte rock'n'roll-dressen đ ( ska jag ha silver eller svart makeup???? Ă€h, det Ă€r nog ingen som sett mig i svart hĂ€r, silver som vanligt ! )
Andrew_Diablo Postat 31 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 31 januari 2006 Du fĂ„r vĂ€ll Boka upp oss dĂ„ pĂ„ Globen đČ om vi tar med dressen sĂ„ fĂ„r du dansa đ pĂ„ scenen đź Glöm inte att Tjacka singeln 40 kr och dĂ„ fĂ„r Videon med dĂ„ /Andreas
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.