Jump to content
Annons

Två Skärmar


xinoz

Recommended Posts

Hej,

Jag har precis skaffat mig två plattskärmar och tänkte vara lite häftig och köra tex Arrangefönstret i den ena och Mixern i den andra (Cubase SX2) men det ville ju inte funka .. man kunde inte dra iväg mixern "utanför" programmet .. nån som vet hur man ska gå till väga? För det ska väll funka?

MVH Martin Forsstedt

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ta bort maximeringen på Cubase-fönstret ocg dra sedan ut Cubase arbetsyta så det täcker båda skärmarna...whips så kan du ha mixern i ena fönstret och mixern i andra =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att det ska funka om du höger klickar på en tom yta på mixern i Cubase och kryssar för Always On Top. Då kan du ha huvudfönstret i Cubase maximerat samtidigt som du kan dra över mixern till andra skärmen. Funkade för mig iaf men jag kör SX3 och jag vet inte om det är någon skillnad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ta bort maximeringen på Cubase-fönstret ocg dra sedan ut Cubase arbetsyta så det täcker båda skärmarna...whips så kan du ha mixern i ena fönstret och mixern i andra =)

Jag har gjort lika dant, funkar smäck 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...