harax Postat 7 januari 2006 Dela Postat 7 januari 2006 Söker sångfågel och andra musiker (gitarr,blås) för ett litet testprojekt utan hämningar. Hade tänkt mig något jazz-elektro-aktigt...men öppen för annat. Ambitionsnivå: att exprimentera och ha kul Min ålder:34 Utrustning: Cubase,Live Här finns lite ideer: http://goto.glocalnet.net/axelsajt/ /Axel axel.h@minmail.net Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Myrli Postat 7 januari 2006 Dela Postat 7 januari 2006 jag vill //Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Q Postat 7 januari 2006 Dela Postat 7 januari 2006 (redigerat) Über Redigerat 7 januari 2006 av Herr Q Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
harax Postat 10 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 10 januari 2006 Trevligt, redan en trio. Herr Q du har et PM som väntar. /Axel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Q Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 Jag är hemskt ledsen... men jag har ändrat mig angående detta... ledsen Axel... men lycka till i alla fall. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.