Jump to content
Annons

OUTSHINE

bassdude (oregistrerad)

Recommended Posts

bassdude (oregistrerad)
Postat

jorå.

har nyligen hoppat med ett gäng som kallar sig outshine. släppte en EP i december och fullängdaren ska spelas in i jan...

här får ni ett smakprov:

OBS: oavsett vad ni tycker om detta så vore vi enormt tacksamma om ni ville rösta på/önska oss på denna sida, så kanske vi har möjlighet att lira på hultsfred!

tack på förhand, och gott nytt år allihop!

Annons
Postat

Hej hej. Gott nytt år!!

Låter väldigt bra.

Härlig känsla över låten.

Bra sång.

Eftersom jag inte e särskilt bra på annat än sång så kan jag bara säga vad jag tycker angående det.

So here it goes:Grymt cool passande röst, men jag saknar "närhet" jag tror bara det handlar om volymen, så upp med sången lite.

Annars låter det (i mina pop öron) jävligt bra.

Keep it on!

Postat

Ooops sorry. Var inte uppmärksam på att ni bara ville ha röstning.

Men men det låter bra iaf!!..

bassdude (oregistrerad)
Postat

tackar så mkt!

nja... ni får ju säga vad ni tycker också givetvis 🙂 det är alltid kul att få veta lite olika åsikter.

rösta gör ni bara om ni orkar och vill. men en knapptryckning (eller två) från er betyder mkt för oss... och så kostar det inget heller. så tryck på bara. det är vi tacksamma för! 🙂

bassdude (oregistrerad)
Postat

ok, tack. vi ska ha detta med i beräkningarna till inspelningen av fullängdaren! 😱

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.