maxmaxmax (oregistrerad) Postat 29 december 2005 Postat 29 december 2005 SĂ„g för en tid sedan en annons för en videomixer som kunde synca ljud- och bildsamplingar. Har sedan fantiserat om vad man skulle kunna göra vid livespelningar med bildklipp, loopar och ljusmönster. Ăr riktigt nyfiken. TĂ€nkte öppet frĂ„ga om det finns folk hĂ€r som har erfarenhet, upplevelser eller teknisk kunskap i Ă€mnet. Eller Ă€r lika nyfiken som jag. KĂ€nner nĂ„gon till mjukvara som kan trigga filmklipp genom midi? Yes. Spill yr beans
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Dang, Tack!! Precis vad jag letar efter. Har du anvÀnt det sjÀlv?
x-pander Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 NĂ€ jag har bara provat det lite snabbt. NĂ€r jag har kört live-video sĂ„ har det enbart varit frĂ„n videokameror genom en videomixer och filmer frĂ„n dator. SĂ„ jag har ingen aning om hur det programmet funkar. đ
Pluffo Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 Jag har ingen aning om hur uppdaterad den Ă€r eller om du redan har varit inne och tittat dĂ€r men jag hittade en hel lista pĂ„ VJ-program. Bara att beta av đ± http://www.audiovisualizers.com/toolshak/v...ix/softmain.htm
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.