martymcfly Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 Jag har precis installerat Sonik Synth 2, men nÀr jag öppnar upp den som VST sÄ hittar den inte nÄgra ljud Àven fast alla ljudbanker ligger i SSF2Instruments som jag har angett....Vad gör jag? mvh Mattias
Linus Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 (redigerat) alla ljudbanker ligger i SSF2Instruments SSF2Instruments? đ Skrev du fel hĂ€r i trĂ„den? Eller har du döpt mappen fel? SS2Instruments ska den heta. HjĂ€lper det inte, klicka pĂ„ Prefs i Sonik Synth. Kolla vilken mapp som Ă€r vald under Root. Om den inte stĂ€mmer, lokalisera om den till din SS2Instruments-mapp. EDIT: Lycka till! đ Redigerat 20 december 2005 av Linus
martymcfly Postat 20 december 2005 TrÄdstartare Postat 20 december 2005 Jag menade givetvis SS2Instruments...jag var tvungen att klicka in var mappen lÄg igen för att det skulle fungera...men nu verkar det som att det fungerar... tack för hjÀlpen! mvh Mattias
real_matteus Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Hej Jag fÄr inte detta att fungera. Vilka filer Àr det egenltligen som skall ligga i SS2Instruments? SjÀlv har jag en fil som heter ST2InstrCache. KÀnns som att det borde vara nÄgra fler....
real_matteus Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Nu Àr det fixat... Naturligtvis mÄste mappen Àven innehÄlla lite instrument. SÄ dessa har jag laddat ner nu. Och allt fungerar!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.