Jump to content
Annons

Banal pop/rock-skiss


Canvas

Recommended Posts

Annons

Låter hur sjukt grymt som helst !

Jag skall ge mig själv en julkapp och sedan skall du få

ett förslag på text och sång . Det kan iof dyka upp i

Februari också, vem vet .

Fjorton tummar upp i vädret för musiken !

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan va bra!!!!! 😱😆😉

Kanon helt enkelt. Jag skulle inte våga att ge mig att sjunga på det här, det är nästan färdigt som det är. Nu måste jag sätta på från början och jag som tänkt gå lägga mig...

...en gång till.......medryckande.......lysande......skulle kunna köra det här på repeat hela natten.

Om detta är obruten mark för dig så anektera hela skiten! Marken är din!

....får se om jag vågar, för jag vill ju vara med.......

Kanske lägger jag sång som ingen får höra 😮 .

Allvarligt, det här var riktigt fantastiskt bra! Nu sätter jag på igen!

Vilket intro man blir glad i hela kroppen. Nu måste jag backa, ....när beatet kommer in...det är såååå bra! Och när refrängen kommer...fan....man skulle vilja åka storslalom...eller köra bil mycket fort.

Nu MÅSTE jag gå och lägga mig.

Nog det bästa mest medryckande, livgivande jag hört här på forumet!

Man tackar för för denna glädjebomb så här på torsdagskvällen!

Jag kan inte annat än ge icon12.gificon12.gificon12.gificon12.gificon12.gif

Edit: fan jag kommer inte i säng, måste höra en gång till........

EDIT 2: (Jag kan inte spara ner den hur gör jag, det blir bara en htm-fil. Hjälp jag vill spara!) Jag löste det!

Redigerat av pwayne
Link to comment
Dela på andra sajter

Hygglo hörni! Ser verkligen fram emot ev. text/sångbidrag...även om det skulle vara först i februari 🙂

Det är säkerligen lurigt att lägga sång på som det låter nu. Man tenderar ju att fylla ut lite för mycket... Går säkert att backa en del i mixen och ta bort onödiga stämmor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hygglo hörni! Ser verkligen fram emot ev. text/sångbidrag...även om det skulle vara först i februari 😳

Det är säkerligen lurigt att lägga sång på som det låter nu. Man tenderar ju att fylla ut lite för mycket... Går säkert att backa en del i mixen och ta bort onödiga stämmor.

hade gärna provat, i alla fall att komma upp med någon sångmelodi o text även om någon annan sedan skulle få sjunga in den... har dock svårt att ladda ner den, alltså att spara den för att importera till cubase. Det brukar ju bara vara att högerklicka och ta spara mål som??

men jag säger som någon annan sa, man vågar knappt testa, den låter kanon nu...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...