One night in The Trance Postat 13 december 2005 Postat 13 december 2005 (redigerat) hejsan har en website som ni kan får reverb på era ljud filer, går in och testa det otrolig bra alltså. får sound låter så naturlig!! 😏 det e inspelnig i vatten contian som man bruka göra förra tider, ialla fall testa och berätta vad ni tycker om det.. http://www.tank-fx.de/ Redigerat 13 december 2005 av One night in The Trance
VacUm Postat 13 december 2005 Postat 13 december 2005 Ha! Vilken kul grej ändå. Saknade typ _alla_ parametrar på effekten, men den lät ju inte så tokigt. Lite väl lång latency för min smak dock 😕
giggsy Postat 13 december 2005 Postat 13 december 2005 Ser kul ut! Berätta gärna hur man ska göra. Min tyska är lika kass som Per Gessles stockholmska 😏
One night in The Trance Postat 13 december 2005 Trådstartare Postat 13 december 2005 hej, du går in på "record-sample'" 1. väljer dry / wet 2 väljer FLAC, Ogg eller mp3 3. väljer Maximize om du vill eller inte sen tryck " RECORD" sen kommer en sidan upp "BROWSE" uppload , sen Submit Q... vänta 30-40 sec. sen blir blir dina ljud file klart att ladda ned 🙂
giggsy Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 hej, du går in på "record-sample'" 1. väljer dry / wet 2 väljer FLAC, Ogg eller mp3 3. väljer Maximize om du vill eller inte sen tryck " RECORD" sen kommer en sidan upp "BROWSE" uppload , sen Submit Q... vänta 30-40 sec. sen blir blir dina ljud file klart att ladda ned 😉 Mega Danke!!!
FredrikMikaelsson Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Min tyska är lika kass som Per Gessles stockholmska 😉 😎 haha, det var det bästa jag har hört på länge! 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.