Jump to content
Annons

Pro Audio Market - Svensk annonsplats


Majken

Recommended Posts

Pro Audio Market är en ny svensk annonsplats för musiker som officiellt drar igång 15'e November. Sidan har dock redan varit aktiv sedan slutet av September. Det finns i nuläget ca: 300 annonser ute och två egenutvecklade system skall leda till säkrare e-handel.

Den största konkurrenten heter sannolikt Vendolin men PAM satsar även på ett internationellt samarbete där artiklar, nyheter och annat ingår.

http://www.proaudiomarket.com

Redigerat av Majken
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Fast varför alla dessa underavdelningar??

Folk vet ju ändå inte vad det är för nån skillnad på en keyboard och en synthesizer, så varför ha två avdelningar? Eller i detta fall 4 eftersom de även har underavdelningar för moduler och samplers också...

Link to comment
Dela på andra sajter

En gissning kan väl vara att man tänkt bli störst helt enkelt. Jag trodde att Olsberg blivit tokig första gången jag var in på det här forumet. Det enda jag kunde se var en helsikes massa underavdelningar. I slutändan visade det sig dock att de inte räckte till. Bättre att ta i på en gång och slå ihop de som inte blir lika välbesökta kanske, vad vet jag?

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

För mig fungerar det perfekt.

Jag skrev ett tips och fick en mik som tack.

Tycker det verkar vara en spännande sida och kul att man kan lägga ut egna texter.

Men nu verkade det vara så att man tävlar om en mik, man får inte bara en, i så fall hade jag bett 15 kompisar registrera sig och ge tips, då hade jag haft mikrofoner minsann!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...