Jump to content
Annons

Ricardo Jose - Sandra // Gitarrbalad?


Pazo

Bedöm!  

3 röster

  1. 1. Bedöm!

    • 5-
      1
    • 4-
      1
    • 3-
      0
    • 2-
      0
    • 1-
      0


Recommended Posts

# LÅTNAMN:Sandra

# ARTIST/GRUPP:Ricardo Jose

# GENRE:Balad?

# LÅTLÄNGD:3.18

# KOMPOSITÖR:Jag

# PRODUCENT:jag

# INSPELNINGSÅR: 2005

# FORMAT: mp3

# STORLEK: 4mb

# STATUS: Hyffsat färdig antar jag

Tja!

Dehär är andra gitarrlåten jag gjorde. (har bara gjort tre, den sissta, Violette, la ja ut här för några veckor sen) hade lite brudar på tanke när ja gjorde den, och de gick ju riktigt fint. jaja! listen listen listen!

Låten

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Skön, vemodig stämning. Mörkt och vackert! Skruvade småljud i bakgrunden, men i mina lurar så ligger de för långt bak.

Det enda jag egentligen saknar är ett tema, en mer påtaglig melodi...

Snyggt i alla fall Pazo!

Link to comment
Dela på andra sajter

abnormalbrain (oregistrerad)

Gitarrsounden låter inte så bra... Är det inspelat med mikrofon och stärkare? Hyfsad låt, men avsaknaden av melodi gör sig påmind. Alla elektroniskt skapade ljud låter bra. Kanske lite enkla harmonier, jag hade nog färgat ackorden mer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gitarrsounden låter inte så bra... Är det inspelat med mikrofon och stärkare? Hyfsad låt, men avsaknaden av melodi gör sig påmind. Alla elektroniskt skapade ljud låter bra. Kanske lite enkla harmonier, jag hade nog färgat ackorden mer.

Gitarljudet är INTE bra 🙁...kass förstärkare kass allt förutom dator i princip. Men ändå...Och jag är dessutom inte gitarrist så det kan väl förklara avsaknaden av färgade accord.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...