Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har precis fått min nya DDX3216 och kan inte få till det riktigt...

jag undrar om man kan stereolänka två aux sends? har skummat igenom manualen och hittar inget i den... =(

lite trist om man måste först vrida på aux send1 och sen på aux send2

Annons
Postat

Behringer DDX3216 digital mixer.

Dom har egen sida på natet, typ forum

www.ddx3216.com

Man jag undrar en sak: ar inte en aux-send en stereo-kontakt ? ( ja man kan jo få stereo i return ? )elr. har jag missuppfattat ?

Postat
Behringer DDX3216 digital mixer.

Dom har egen sida på natet, typ forum

www.ddx3216.com

Man jag undrar en sak: ar inte en aux-send en stereo-kontakt ? ( ja man kan jo få stereo i return ? )elr. har jag missuppfattat ?

jo att de har en sida visste jag redan...det e i stort sätt bara en produktsida....på deras FAQ står inget...

alltså jag vill tappa ljud i stereo till en extern effektenhet...hade tänkt att använda multiutgångarna till det..finns 4 st ..och de är balanserade, inte i stereo...

Postat

Du kan trycka på AUX/FX längst upp i Fader-fältet. Sedan trycker du på PAIR-knappen i General-gruppen - och sedan på Select-knapparna vid de två kanalerna du vill länka ihop. Sedan trycker du Enter bredvid displayen för att bekräfta - och så kommer regel nr 2 att snällt följa med när du justerar regel nr 1. 🙁

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.